مدیران خودروعصر اعتبار

معاون بنیاد مسکن کشور در شیراز:

۵۷ هزار واحد مسکن مهر در دست ساخت است

عصر ساختمان- معاون مسکن شهری بنیاد مسکن کشور گفت: ۵۷ هزار واحد مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر در دست اجراست که حدود ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

۵۷ هزار واحد مسکن مهر در دست ساخت است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل ازتسنیم، جواد حق‌شناس در بازدید از پروژه‌های مسکونی شیراز با بیان اینکه  سال آینده موضوع مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت به سرانجام نهایی می‌رسد اظهار داشت: 57 هزار واحد مسکن  مهر در این مناطق همچنان در دست اجراست که حدود 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا نیمه اول سال آینده به سرانجام نهایی می‌رسد.

    حق‌شناس عنوان کرد: بنیاد مسکن  در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت تکلیف احداث 347 هزار واحد مسکونی را داشته که تاکنون ساخت 290 هزار واحد از آن به اتمام رسیده  است.

    وی با بیان اینکه  200 هزار واحد نیز به مرحله فروش اقساطی رسیده است گفت: متقاضیان این واحدها را تحویل گرفته‌اند و در حال پرداخت اقساط آن هستند.

    معاون مسکن شهری بنیاد مسکن کشور خاطرنشان کرد: واحدهایی که هنوز به سرانجام نهایی نرسیده اغلب مشکلات زیربنایی و روبنایی دارند و تلاش زیادی شده تا امکانات و خدمات لازم رفاهی برای این واحدها تامین شود.

    وی با بیان اینکه 17 هزار واحد در این گروه دارای مشکلاتی هستند افزود: طی توافقاتی که با وزارت راه و شهرسازی شده مسایل و مشکلات این واحدها تا سال آینده برطرف می‌شود.

    حق‌شناس عنوان کرد: بنیاد مسکن سالانه هشت تا 10 هزار واحد مسکونی با قیمت تمام شده می‌سازد و سالانه احداث 1500 تا 2000 هزار واحد حمایتی نیز در دستور کار دارد.

    معاون مسکن شهری بنیاد مسکن کشور به احداث مسکن اجتماعی در بنیاد مسکن  اشاره کرد و گفت: بنیاد مسکن  در این زمینه متولی احداث 900 هزار واحد مسکونی برای خانوارهایی است که تحت پوشش هیچ ارگانی نیستند و توافقنامه‌ای با وزارت راه و شهرسازی، وزارت رفاه و بنیاد مسکن در این زمینه منعقد شده است.

    وی با بیان اینکه با ابلاغ آیین‌نامه‌های احداث مسکن اجتماعی احداث سالانه 15 هزار واحد در دستور کار بنیاد مسکن  قرار می‌گیرد اظهار داشت: منابع تامین اعتباری بنیاد مسکن از محل حساب 100 امام راحل و تسهیلات و منابع اعتباری پیش‌بینی شده است و سالانه بیش از 600 میلیارد تومان اعتبار برای احداث واحد‌های مسکونی پیش‌بینی شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر ساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو