مدیران خودروعصر اعتبار

عمده ترین مشکلات منطقه کاشان در حوزه راه است

عصر ساختمان- نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: عمده ترین مشکلات و مسائل منطقه کاشان مربوط به حوزه راه و زیرساخت های این حوزه است.

عمده ترین مشکلات منطقه کاشان در حوزه راه است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایرنا ، سید جواد ساداتی نژاد در حاشیه بازدید علیرضا محفوظی معاون پارلمانی وزارت راه و شهرسازی از محورهای مواصلاتی کاشان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: معاون وزیر راه و شهرسازی با توجه به مسائل و مشکلات راه های منطقه که برخی راه ها به جاده مرگ معروف شده اند و به منظور بررسی وضعیت راه ها از منطقه بازدید کرد.
    وی افزود: بسیاری از راه های مواصلاتی منطقه غیرایمن هستند و در محورهای مختلف ارتباطی منطقه بسیاری از طرح ها به صورت نیمه کاره متوقف شده و برخی طرح ها نیز تاکنون اجرایی نشده اند.
    وی به بازدید محفوظی از محورهای مواصلاتی شهرهای مشکات، سفید دشت، برزک، ابوزیدآباد، جاده بادرود - کاشان و جاده گرمسار و کم و کیف پیشرفت این جاده و کنار گذر آران و بیدگل اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد در آینده نزدیک شاهد رفع مشکلات این محورها باشیم.
    ساداتی نژاد گفت: در محور برزک مشکلات عدیده ای وجود دارد که در سال جاری حرکت های مناسبی برای رفع بخشی از مشکلات این جاده از جمله تعریض صورت خواهد گرفت.
    وی همچنین به اتصال محور مشهد اردهال و روستاهای جوشقان، استرک، نشلج و چنار اشاره و تاکید کرد: اتصال دو مورد از این محورها امسال انجام می شود.
    وی خاطرنشان کرد: در حوزه روشنایی جاده مشهد اردهال و اتوبان قم - کاشان نیز وعده هایی داده شده و امید است در نقاط حادثه خیز شاهد تحقق این امر باشیم.
    وی در زمینه احداث جاده حرم تا حرم از بارگاه حضرت معصومه (س) در قم تا مشهد اردهال گفت: این طرح از گذشته طی جلساتی مطرح بوده و نیاز به برگزاری نشست های مطالعاتی و فنی بین مسئولان سه استان اصفهان، قم و مرکزی دارد.
    ساداتی نژاد افزود: در تلاش هستیم مجموعه شهری به کمک هر سه استان این اتفاق بزرگ را که موجب جذب گردشگر مذهبی می شود، رقم زند.
    وی همچنین از کلنگ زنی مصلای شهرستان آران و بیدگل در عصر امروز با حضور معاون وزیر راه خبر داد.
    معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی روز پنجشنبه ضمن سفر به شهرستان کاشان پس از بازدید از جاده ها و راه های مواصلاتی پرخطر شهرستان در جلسه ای که با حضور مقامات و مسئولان شهری کاشان در فرمانداری کاشان برگزار شد، بهسازی این جاده ها را خواستار شد.
    بسیاری از راه های مواصلاتی منطقه به دلیل حادثه خیز بودن غیر ایمن هستند تا جایی که طی سال های گذشته حدود 500 تن در این مسیرها براثر حادثه های رانندگی جان باخته اند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو