مدیران خودروعصر اعتبار

راه اندازی مجدد خط ۶ کارخانه سیمان بعد از گذشت یک سال

عصر ساختمان- خط ۶ کارخانه سیمان تهران بعد از گذشت یک سال، همزمان با تجهیز فیلتراسیون به بهره برداری رسید.

راه اندازی مجدد خط ۶ کارخانه سیمان بعد از گذشت یک سال
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، حسینی مدیرعامل کارخانه سیمان تهران در مراسم راه‌اندازی مجدد کارخانه سیمان تهران که با حضور نمایندگان محیط زیست و فرماندار ری برگزار شد، گفت: امروز همزمان با برگزاری مراسم افتتاح خط 6 کارخانه سیمان تهران من از صمیم قلب برای ایجاد چنین اشتغالی خوشحال هستم.

    او ادامه داد: امروز پس از دو هفته از راه اندازی و اطمینان از اینکه هیچ مشکلی در راه اندازی مجدد ایجاد نشده است، اقدام به بهره‌برداری رسمی از این خط کرده‌ایم.

    حسینی اظهار کرد: هم اکنون کارگران و مهندسان ایرانی بدون هیچ مشکلی فعالیت می‌کنند و ما بیش از 30 هزار تن کلینکر تولید کرده‌ایم و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال میزان تولید کلینکر به 300 هزار تن برسد.

    مدیر عامل کارخانه سیمان تهران بیان کرد: پیش از این سیستم خروجی این خط تولید باعث ایجاد غبار در منطقه جنوب تهران و مشکلات بسیار زیادی می‌شد اما با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده‌ایم و همچنین با  فیلتراسیون‌های جدیدی که در این شرایط راه اندازی کرده‌ایم، این خط تولید را مجهز کرده‌ایم.

    او ادامه داد: هزینه‌ای که برای فیلتراسیون خط تولید کرده‌ایم، یک و نیم میلیون یورو معادل 10 میلیارد تومان بوده که سیستم خروجی را به الکترو فیلتر تبدیل کرده‌ایم و هم اکنون با پالایش‌های روزانه توانسته‌ایم نمره قبولی در تمامی اقدامات فیلتراسیون و سایر بخش‌ها کسب کنیم.

    مدیر عامل کارخانه سیمان تهران اضافه کرد: ما در کنار راه اندازی مجدد خط تولید توانسته‌ایم اشتغالزایی را توسعه دهیم و تمامی این اقدامات با رعایت کامل مسائل زیست محیطی بوده است.

    او تاکید کرد: با راه اندازی این خط مجدد توانستیم 200 اشتغال مستقیم و 1500 اشتغال غیر مستقیم را ایجاد کنیم.

    به گفته حسینی این خط سیمان تهران یک سال خوابیده بود اما هم اکنون با همکاری تمامی بخش‌ها مجدداً این خط راه‌اندازی شده است.

    بر اساس این گزارش با راه اندازی مجدد بزرگترین خط تولیدی شرکت سیمان تهران این کارخانه با افزایش تولید 2500 تن در روز مجددا مشغول به کار شد و هم اکنون بومی سازی دانش و تکنولوژی، صرفه جویی قابل توجه ارزی، حفظ اشتغال بیش از 200 نفر مستقیم و 1500 نفر غیر مستقیم از جمله مزایایی مجدد تولید این خط است.

    گفتنی است، راه اندازی  مجدد این خط  با همت مهندسان ایرانی بوده است، در صورتی که قبلا این خط توسط مهندسان خارجی هزینه می‌شد و بیش از 2.5 میلیون یورو هزینه  می‌شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار