مدیران خودروعصر اعتبار

سهم مسکن مهر از افتتاح چقدر است؟

افتتاح طرح ملی مسکن در آبان با حضور روحانی

عصر ساختمان- معاون وزیر راه از افتتاح پروژه های طرح ملی مسکن با حضور روحانی خبر داده است. بخشی از این واحدها، پروژه های مسکن مهر است که در قالب طرح ملی افتتاح خواهد شد.

افتتاح طرح ملی مسکن در آبان با حضور روحانی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، محمود محمودزاده با اشاره به افتتاح برخی از واحدهای طرح ملی مسکن، اظهار کرد: با حضور رییس‌جمهوری، روز اول آبان‌ماه در چهاربخش طرح‌های مسکنی از جمله اقدام ملی مسکن و همچنین واحدهای باقیمانده مسکن مهر افتتاح و بهره‌برداری خواهند شد.

    وی با بیان این که واحدهای طرح ملی مسکن در چهاربخش افتتاح می‌شوند، افزود: بخش اول طرح های مسکن ملی، واحدهایی هستند که به شکل گروهی به متقاضیان واگذار شده است. بخش دوم افرادی هستند که به پروژه‌ها معرفی می‌شوند که این افراد بخشی از آورده خود را به پروژه تزریق کرده اند که با توجه به پیشرفت پروژه‌ها معرفی به متقاضیان انجام می شود.

    وی با بیان این که بخش سوم افتتاح پروژه‌هایی است که در طرح  ملی مسکن تمام شده و تحویل خواهند شد، گفت: بخش چهارم نیز کلنگ زنی پروژه های جدید است که این بخش به منظور تحقق تولید مستمر مسکن، انجام می‌شود.

    معاون مسکن و ساختمان در خصوص مسکن مهر و بهره برداری و تحویل واحدهای باقیمانده به متقاضیان در این مراسم، اعلام کرد: استان‌هایی در این مراسم تمامی واحدهای باقیمانده مسکن مهر آنها به اتمام می رسد و جشن خاتمه دارند. مسکن مهر در شهرهای زیر 25هزار نفر جمعیت در 21 استان کشور به اتمام رسیده است.

    محمودزاده ادامه داد:در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت پیش‌بینی این است که مسکن مهر بیش از 17 استان تا اول آبان به اتمام برسد. استان ها متعهد شده اند باقیمانده واحدهای مسکونی مهر، تا پایان آبان امسال تحویل متقاضیان شود.

    اواخر مردادماه امسال مدیرعامل شرکت عمران پرند در نشست خبری از افتتاح 1300 واحد مسکن مهر در قالب طرح ملی مسکن خبر داده و گفته بود: «در روزهای آینده حدود 1300 واحد از طرح ملی مسکن با حضور رئیس جمهوری و وزیر  راه افتتاح می شود.»

    مشخص نیست چه میزان از افتتاح های روز اول آبان ماه امسال طرح ملی مسکن، پروژه های مسکن مهر است که به دلایلی قرار است به نام طرح ملی تمام شود؟

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار