مدیران خودروعصر اعتبار

حناچی:

تاثیر عبور خط ۱۰ مترو از منطقه ۴ بررسی شود

عصر ساختمان- شهردار تهران اعلام کرد:‌ خط ۱۰ مترو یکی از تاثیرگذارترین خطوط برای منطقه ۴ است و ضرورت دارد که شهردار این منطقه با همکاری مترو تاثیر این خط بر منطقه را بررسی و مطالعه کند.

تاثیر عبور خط ۱۰ مترو از منطقه ۴ بررسی شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، پیروز حناچی عصر روز سه‌شنبه در آیین گشایش چند طرح شهرداری منطقه 4 که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، تاکید کرد: بزرگترین طرحی که در شهرداری منطقه 4 در حال اجرا بوده، عبور خط 10 مترو از منطقه است و بر همین اساس شهردار منطقه باید برای آن برنامه داشته باشد.

    وی افزود: این منطقه از بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین مناطق تهران به شمار می‌رود و به اندازه یک کلانشهر وسعت و جمعیت دارد به طوری که 10 درصد جمعیت تهران را در خود جای داده است.

    وی با تاکید بر اینکه خط 10 مترو از وردآورد آغاز می‌شود و در انتها به قنات‌کوثر و خاک‌سفید می‌رسد، بیان کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های منطقه 4 تهران وجود مناطق صنعتی در آن است که شهردار منطقه باید برای آن برنامه‌ریزی کند.

    وی سپردن اجرای برخی از طرح‌های عمرانی به مناطق را که در طرح‌های افتتاحی امروز هم نمونه‌های آن وجود داشت، اقدام مناسبی ارزیابی کرد و اضافه کرد: در اجرای برخی از طرح‌ها، مناطق با انگیزه بیشتری فعالیت می‌کنند و چنین اقدامی می‌تواند نتیجه مثبتی داشته باشد.

    شهردار تهران به پروژه ساخت تقاطع فرجام و بزرگراه شهید باقری نیز اشاره و تصریح کرد: این پروژه نقش مهمی در کاهش ترافیک منطقه دارد و امیدوارم پیمانکار و گروه مشاور برای بقیه تقاطع‌های روی بزرگراه باقری نیز برنامه داشته باشد.

    وی ساخت محل اسکان برای کارگران شهرداری را اقدام مثبتی ارزیابی کرد و اظهار داشت: ساختمانی که برای این کار اختصاص داده شده، محیط مرتب و مناسبی است.

    همچنین شهردار منطقه 4 تهران از کلنگ‌زنی و اجرای سه طرح بزرگ عمرانی در این منطقه خبر داد و بیان کرد: منطقه 4 شهرداری تهران به عنوان وسیع‌ترین منطقه پایتخت دارای  38 تقاطع غیرهمسطح است.

    محمد محمددوست ادامه داد: طرح تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید باقری در تقاطح خیابان فرجام به عنوان سی‌ونهمین تقاطع غیرهمسطح و مهمترین پروژه عمرانی و ترافیکی منطقه 4 می‌تواند تاثیر بسزایی در کاهش ترافیک شرقی‌ترین نقاط این منطقه در محدوده محله‌های نارمک، تهرانپارس، گلشن و جوادیه داشته باشد.

    وی افزود: این پروژه به طول 550 متر و با حذف دوربرگردان‌های بزرگراه شهید باقری و با ایجاد دسترسی‌های شرقی - غربی خیابان فرجام در دستور کار قرار گرفته است و عملیات اجرایی آن امروز آغاز شد.

    محمددوست در ادامه با اشاره  به سایر طرح‌های در دست اقدام منطقه 4 تصریح کرد: طرح اسکان کارگری شهید «کرد» از دیگر طرح‌هایی است که امروز افتتاح شد.

    وی خاطر نشان کرد: این ساختمان در زمینی به مساحت یکهزار و 800 مترمربع در چهار طبقه با اسکلت LFF و با زیربنایی به مساحت سه هزار مترمربع برای اسکان کارگران خدمات شهری نواحی 2 و 3 در نظر گرفته شده است.

    شهردار منطقه 4 تاکید کرد: بهره‌برداری از اصلاح هندسی و تقاطع همسطح خیابان شهیدان محمدی(ریحانی) با بزرگراه شهید زین‌الدین و دسترسی‌های مربوطه سومین طرحی است که امروز به بهره‌برداری رسید.

    به گفته وی این طرح ضمن ایجاد دسترسی مناسب برای خودروهایی که از خیابان شهیدان محمدی قصد ورود به بزرگراه امام علی(ع) جنوب و زین‌الدین شرق را دارد، ترافیک شرق به غرب این بزگراه را در محدوده بزرگراه امام علی(ع) کاهش خواهد داد.

    منطقه 4 در شمال‌شرقی تهران قرار دارد و شرقی‌ترین محله تهران است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار