مدیران خودروعصر اعتبار

آپارتمان در یک منطقه پُرمعامله‌ پایتخت چند؟

قیمت مسکن در منطقه ۱۰ تهران

عصر ساختمان- منطقه ده یکی از پر معامله‌ترین مناطق تهران در مرداد ماه امسال بوده است. قیمت واحدهای نوساز در منطقه ده تهران از متری ١۵میلیون تومان شروع شده و تا متری ٢۵میلیون تومان هم قیمت‌گذاری می‌شود.

قیمت مسکن در منطقه ۱۰ تهران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از اقتصادآنلاین، منطقه ده از مناطق قدیمی تهران در غرب پایتخت است. این منطقه دومین منطقه کوچک تهران محسوب می‌شود و در مرداد ماه سال جاری یکی از سه منطقه پر معامله در حوزه مسکن بود. با وجود مساحت کم این منطقه نسبت به سایر مناطق تهران، منطقه ده یکی از نقاط شلوغ پر تردد در این شهر است و از سه ناحیه تشکیل شده است.

    بریانک، جیحون، نواب، هفت چنار، سلسبیل و... از محله‌های معروف این منطقه است. واحدهای این منطقه براساس محله، سن، امکانات، موقعیت مکانی، جهت استقرار ملک و... قیمت‌گذاری می‌شود. قیمت مسکن در منطقه ده از متری ١5میلیون تومان برای واحدهای نوساز شروع می‌شود و نهایتا تا متری ٢5میلیون تومان در هر متر مربع می‌رسد.

    به گفته‌ کارشناسان مشاور املاک در منطقه ده، باتوجه به اینکه در اکثر نقاط تهران واحدها متراژ بالایی دارد، در این منطقه به راحتی می‌توان واحدهای متراژ پایین با قیمتی مناسب‌تر از سایر مناطق تهران یافت. از این رو منطقه ١۰ تمایل خریدارانی که قصد خرید ملک دارند ولی توان خرید در متراژ و قیمت بالا را ندارند را به خود جلب کرده است.

    قیمت مسکن در جیحون
    جیحون یکی از محله‌های پر تردد در تهران است. بافت این محله فرسوده است ولی ساخت و سازها برای نوساز کردن بافت روز به روز درحال افزایش است. قیمت مسکن در این محله برای واحدهای نوساز بین ١٨ تا ٢١میلیون تومان در هر متر مربع متغیر است. یک واحد آپارتمان نوساز و ٨4متری در خیابان دستغیب متری ١٨میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

    قیمت مسکن در محله نواب
    محله نواب در جنوب غرب تهران واقع شده و از نظر دسترسی وضعیت مناسبی دارد. این محله در چهار منطقه شهرداری قرار گرفته است. قیمت مسکن در نواب برای هر واحد نوساز از متری ١5میلیون تومان شروع می‌شود. به گفته یک کارشناس مشاور املاک، یک واحد آپارتمان 5٨متری و نوساز در خیابان میرجلیلی متری ١6میلیون و 5۰۰هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

    این کارشناس مشاور املاک ادامه داد: واحدهایی که پایین تر از این خیابان است، ارزان‌تر و واحدهای بالاتر از این خیابان گران‌تر است. واحدهای نوساز در این محله حداکثر ١٨ الی ٢۰میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود.

    قیمت مسکن در سلسبیل
    محله سلسبیل یا رودکی در جنوب غرب تهران واقع شده و از نظر تراکم، جمعیت زیادی را در خود جای داده است. قیمت مسکن در این محله در سطح متوسطی است. یک کارشناس مشاور املاک در این محله، در خصوص قیمت مسکن در سلسبیل به اقتصادآنلاین گفت: قیمت مسکن در سلسبیل به عواملی چون موقعیت مکانی، بن بست، فرعی، سال ساخت و... بستگی دارد.

    وی افزود: واحدهای نوساز این محله از متری ١6میلیون تومان شروع می‌شود و تا متری ٢٢میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود و وقتی به دامپزشکی و... نزدیک می‌شویم، قیمت مسکن به ٢5میلیون تومان هم می‌رسد. یک واحد 5٨متری و نوساز در سلسبیل متری ٢١میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

    قیمت مسکن در بریانک
    واحدهای نوساز در محله بریانک از متری ١5میلیون تومان برای واحدهای نوساز قیمت‌گذاری می‌شود. قیمت واحدهای نوساز در این محله حداکثر ١٧میلیون تومان است. یک واحد 6۰متری و نوساز در خیابان حسام‌الدین متری ١5میلیون و 5۰۰هزار تومان قیمت دارد.

    کارشناسان مشاور املاکی که در منطقه ١۰فعالیت دارند، ادعا می‌کنند، بدین جهت که قیمت مسکن در این منطقه از سایر نقاط مناسب‌تر است و دسترسی خوبی دارد، تمایل برای خرید مسکن در این منطقه بالا است؛ با این وجود معاملات در ماه‌های اخیر کاهش داشته و مانند قبل نیست.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار