مدیران خودروعصر اعتبار

معاون وزیر راه و شهرسازی:

متقاضیان مسکن ملی تا پس فردا پول ندهند حذف می‌شوند

عصر ساختمان- معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این که ۴۷۰ هزار نفر از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن واجد شرایط شناخته شدند گفت: این افراد تا پایان شهریور ماه فرصت دارند مدارک خود را در سامانه اقدام ملی به آدرس Tem.mrud.ir بارگذاری و واریز وجه داشته باشند که در غیر این صورت حذف و افراد دیگر جایگزین آنها خواهند شد.

متقاضیان مسکن ملی تا پس فردا پول ندهند حذف می‌شوند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، محمود محمودزاده  اظهار کرد: از بین یک میلیون 600 هزار متقاضی طرح اقدام ملی مسکن 470 هزار نفر واجد شرایط شناخته شدند که  شروط پنجگانه مثل عدم استفاده از  زمین یا مسکن دولتی بعد از انقلاب و عدم مالکیت از سال 1384 به بعد را داشتند.

    وی افزود: به افراد واجد شرایط مهلت دادیم تا 15 شهریور ماه 1399 نسبت به بارگذاری مدارک در سامانه اقدام ملی مسکن به آدرس Tem.mrud.ir و واریز وجه اقدام کنند.   قبل از پایان این مهلت برخی افراد اعلام کردند برای تکمیل مدارک مهلت می خواهند که آن را تا پایان شهریور ماه تمدید کردیم.

    به گفته محمود زاده، تاکنون 226 هزار نفر مدارک خود را بارگذاری کرده‌اند و تعدادی نیز واریز وجه داشتند. تمامی افراد تا پایان شهریورماه فرصت دارند ثبت نام خود را تکمیل و وجوه درخواستی را واریز کنند. در غیر این صورت حذف و افراد دیگر جایگزین آنها می‌شوند.

    معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از واحدهای مسکن ملی آماده افتتاح است گفت:  پس از ماه صفر با حضور رئیس جمهور اولین واحدهای طرح اقدام ملی مسکن افتتاح خواهد شد.   هنوز تعداد دقیق آن مشخص نیست و در آینده اطلاع رسانی میشود.

    به گزارش ایسنا، طرح اقدام ملی تولید و عرضه 400 هزار واحد مسکونی، شهریور 1398 با حضور رئیس جمهور آغاز شد. البته در برخی از مناطق از پایان سال 1397 کلید خورده بود. در قالب این طرح تا نیمه اردیبهشت ماه 1399 برای 300 هزار واحد تامین زمین شده و 230 هزار واحد مراحل اجرایی را طی می‌کند. پیشتر محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی اعلام کرده بود اولین واحدهای مسکن ملی در بعضی مناطق کشور، مردادماه امسال تحویل می شود. اما هنوز این اقدام انجام نشده است. در این خصوص روز 25 شهریور ماه محمودزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی به ایسنا گفت که با پایان ماه صفر اولین واحدهای مسکن ملی افتتاح خواهد شد. در مرحله اول متوسط واریزی هر نفر حدود 40 میلیون تومان است. گفته می‌شود در شهر جدید پرند حدود 2000 واحد مسکن ملی آماده واگذاری است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار