مدیران خودروعصر اعتبار

عضو شورای شهر همدان:

بخش VIP برای ارائه خدمات به انبوه‌سازان در شهرداری همدان ایجاد شد

عصر ساختمان:عضو شورای شهرهمدان با اعلام اینکه رکود بیشترین آسیب را به بخش مسکن وارد کرده است گفت: احیا صنعت مسکن نیازمند حمایتهای بانکی متناسب با شرایط روز است.

بخش VIP برای ارائه خدمات به انبوه‌سازان در شهرداری همدان ایجاد شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از تسنیم، ابراهیم مولوی ، با اشاره به اینکه صنعت مسکن در استان همدان از مهمترین بخشهای درآمدزایی و اشتغالزایی محسوب می‌شود اظهار داشت: رکود ایجاد شده در اقتصاد جامعه بیشترین آسیب را به مسکن و ساخت و ساز وارد کرده است.

    وی بیان کرد: در همین شرایط رکود، حمایتهای تخصصی بانک مسکن سبب شد بسیاری از پروژه‌های نیمه‌تمام مسکن مهر و سایر پروژه‌هایی که بلاتکلیف رها شده بودند سروسامان بگیرد که می‌طلبد این روند ادامه داشته باشد.

    مولوی با اعلام اینکه رونق بخش مسکن در استان و شهر همدان می‌تواند سبب رونق سایر بخشهای اقتصادی نیز باشد، گفت: هر مترمربع ساختمان سبب ایجاد 80 شغل مستقیم و غیرمستقیم می‌شود که اهمیت این صنعت را در زمینه اشتغالزایی نشان می‌دهد.

    وی با تاکید بر اینکه احیا بخش صنعت مسکن نیازمند حمایتهای بانکی متناسب با شرایط روز جامعه است، گفت: مسکن سازان تمام سرمایه و دارایی خود را وارد بازار کار کردند ولی امروز واحدها روی دست آنها مانده و بیشترین آسیب در این رکود به آنها وارد شد.

    رئیس کمیسیون فنی و عمرانی شورای شهر همدان اظهار داشت: چند مصوبه برای تسهیل امور مربوط به انبوه‌سازان و ایجاد VIP برای تسریع و تسهیل امور انبوه‌سازان در شورای شهر همدان انجام شده است تا بتوان زمینه رونق این بخش را فراهم کرد.

    وی با بیان اینکه شورای شهر همدان تلاش خود را برای بهبود فضا در راستای رونق ساخت و ساز دارد، گفت: در همین زمینه شورای شهر همدان مصوباتی در زمینه ارائه تخفیف به انبوه‌سازان مصوب کرده است که انتظار می‌رود بخش خصوصی از این فرصت بهترین استفاده را داشته باشند.

    مولوی با اشاره به اینکه متاسفانه در حال حاضر وضعیت اشتغال کارگران فصلی ساختمان نامناسب است گفت: برای احیا صنعت مسکن و ساخت و ساز باید بخشهای متولی به صورت هماهنگ عمل کرده و از بخشی‌نگری و اقدامات جزیره‌ای خودداری کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار