مدیران خودروعصر اعتبار

آخرین اخبار از مسکن مهر هشتگرد

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد از افتتاح دو هزار و ۵۰۰واحد دیگر از سایت مسکن مهر این شهر در دهه فجر سال جاری خبر داد.

آخرین اخبار از مسکن مهر هشتگرد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از میزان، شمس میریان درخصوص شرایط فعلی سایت مسکن مهر شهر جدید هشتگرد اعلام کرد: شهر جدید هشتگرد در کل دارای 38 هزار واحد مسکن مهر است که تاکنون 16هزار واحد آن افتتاح شده و 22هزار واحد دیگر باقیمانده است. با توجه به اقدامات شده در مدت زمان اخیر نزدیک به دو هزار و 500 واحد دیگر نیز برای افتتاح در دهه فجر امسال آماده شده است.

    میریان تأمین خدمات زیربنایی را یکی از نیازهای اصلی سایت‌های مسکن مهر در کشور اعلام کرد و گفت: شرکت عمران شهر جدید هشتگرد همکاری خوبی با دستگاه‌های خدمات‌رسان دارد ولی درحال حاضر برای رفع تمامی مشکلات و بهبود سطح کیفی این خدمات احتیاج به اعتبار داریم که امید است براساس صحبت‌های انجام شده هرچه سریعتر این مشکل نیز از میان برداشته شود.

    مدیرعامل شهر جدید هشتگرد وضعیت خدمات روبنایی به ویژه امکانات آموزشی را در این شهر بسیار خوب بیان کرد و افزود: پروژه 6 هزار واحدی هسا در شهر جدید هشتگرد نیز هم اکنون دارای پیشرفتی بالای 75 درصد است که با حل مشکلات موجود بین مجریان و انبوه‌سازان این پروژه نیز تا نیمه نخست سال 95 به پایان می‌رسد.

    میریان درباره یادداشت تفاهم ایران و آلمان برای اجرای پروژه پایلوت 35هکتاری در این شهر گفت: این تفاهم‌نامه از مدتی قبل مطرح و امضا شده بود ولی در بازدید اخیر مراحل عملیاتی‌ آن پیشرفت مناسبی داشت. درحال حاضر قرار است با مشخص شدن مشاوری از سوی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، تهیه طرح آماده‌سازی اراضی 35هکتاری این منطقه مورد پیگیری قرار گیرد.

    این مقام مسئول در پایان برگزاری نشست‌هایی مانند گردهمایی مدیران عامل شهرهای جدید کشور که 27 آبان در استان مرکزی برگزار شد را بسیار خوب و کارآمد اعلام کرد و گفت: در اینگونه نشست‌ها اقدامات انجام شده، وضعیت پیشرفت، مشکلات و نیازهای تمامی شهرها مطرح و مورد بررسی قرار می‌گیرد که می‌تواند تأثیر مثبتی در روند بهبود وضعیت این شهرها داشته باشد، به عقیده من این جلسات باید به صورت پیوسته در کشور برگزار شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر ساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو