مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل راه و شهرسازی قزوین عنوان کرد

شناسایی طرح‌های احیای بافت‌های فرسوده و راه‌سازی در قزوین

عصر ساختمان:مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: طرح‌هایی در حوزه احیای بافت‌های فرسوده و راه‌سازی از طرح‌های این اداره‌کل است که شناسایی شده و با مهندسی دقیق به آن پرداخته می‌شود.

شناسایی طرح‌های احیای بافت‌های فرسوده و راه‌سازی در قزوین
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از خبرگزاری فارس، حامد مانی‌فر در جلسه‌ای که با حضور داود رحمانی مسئول پروژه‌های اولویت‌دار اقتصاد مقاومتی اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین صبح امروز در این اداره‌کل برگزار شد، اظهار کرد: اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین با انتصاب مسؤول پروژه‌های اولویت‌دار اقتصاد مقاومتی و با دارا بودن توانایی‌های بالا توانسته فعالیت خود را در راستای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی آغاز کند.

    وی ادامه داد: با توجه به راهبرد سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل دولت تدبیر و امید از ابتدای سال اقدام به فعالیت در زمینه اجرای طرح‌های اولویت‌دار اقتصاد مقاومتی در حوزه‌های راه، مسکن و شهرسازی کرده است.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین بیان کرد: طرح‌هایی در حوزه احیای بافت‌های فرسوده و راه‌سازی از طرح‌های این اداره‌کل است که شناسایی شده و با مهندسی دقیق به آن پرداخته می‌شود.

    مانی‌فر با اشاره به پنج محور اساسی طرح‌های اولویت‌دار اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین عنوان کرد: تکیه بر توسعه روابط منطقه ای، توسعه و توان ظرفیت داخلی، برون‌گرایی، درون‌زایی، اتکا به منابع داخلی از پنج محور اساسی ان اداره‌کل برای اجرای طرح‌های خود است.

    این مسؤول ادامه داد: تحقق اقتصاد مقاومتی در راستای استفاده از ظرفیت بخش خصوصی امکان‌پذیر بوده و اجرای طرح‌های در حوزه راه و شهرسازی با استفاده از این بخش محقق می‌شود.

    * تحقق اجرای طرح‌های اولویت‌دار اقتصاد مقاومتی در قزوین

    مسئول پروژه‌های اولویت‌دار اقتصاد مقاومتی اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین نیز در این جلسه اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این اداره‌کل در راستای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی ایجاد مجتمع تجاری مسکونی مهرگان، احداث بازارچه تجاری مهرگان و ایجاد صندوق زمین و مسکن به منظور جمع آوری سرمایه‌های خرد است که امیدواریم با تحقق و عملیاتی کردن این مهم گام مؤثری در زمینه طرح‌های اولویت‌دار اقتصاد مقاومتی برداریم.

    داود رحمانی با اشاره به راه‌های اصلی و محورهای استان قزوین در بخش ساخت و توسعه راه‌ها مطرح کرد: چهار خطه کردن محورهای آوج _ رزن، شامی‌شاپ‌ _ اسفرورین و جاده قدیم قزوین _ آبیک به طول 50 کیلومتر و همچنین بهسازی و نوسازی راه‌های روستایی از طرح‌های اداره‌کل راه و شهرسازی این استان است.

    وی اضافه کرد: طرح‌های فوق با بیش از 2 هزار میلیارد ریال اعتبار و با مشارکت و همکاری بخش خصوصی صورت گرفته که از طرح‌های ساخت و توسعه راه‌ها بوده که در این حوزه موفق بوده‌ایم.

    مسئول پروژه‌های اولویت‌دار اقتصاد مقاومتی اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین یادآور شد: در حوزه احیای بافت‌های فرسوده یک هزار و 100 فقره تسهیلات برای احداث واحدهای مسکونی در دستور کار این اداره‌کل قرار گرفته است.

    رحمانی گفت: تسهیلات بانکی برای احداث واحدهای مسکونی در شهر قزوین تا سقف 400 میلیون ریال و در سایر شهرهای این استان تا 300 میلیون ریال اعطا می‌شود.

    این مسؤول خاطرنشان کرد: امید است با تعامل بخش خصوصی بتوانیم طرح‌های اولویت‌دار را در راستای اقتصاد مقاومتی تحقق بخشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو