مدیران خودروعصر اعتبار

امکان بهره مندی همه گلستانی ها از واحدهای مسکن مهر

عصر ساختمان:مدیرکل راه و شهرسازی گلستان اعلام کرد: شرایط چهارگانه برای بهره مندی از واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی حذف شده است و تمام هم استانی ها می توانند برای ثبت نام و دریافت این واحدها اقدام کنند

امکان بهره مندی همه گلستانی ها از واحدهای مسکن مهر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایرنا، براساس اعلام راه و شهرسازی گلستان، ابراهیم مبارک قدم روز شنبه گفت: هم اکنون پنج هزار و 357واحد مسکن مهر در قالب 212 پروژه در شهرهای گرگان، آق قلا، علی آبادکتول، آزادشهر، بندرترکمن، کردکوی، کلاله، مینودشت و گنبدکاووس با برخورداری از تسهیلات کم بهره ساخته شده و یا در حال ساخت است که متقاضیان می توانند تا پایان شهریور ماه سال جاری با مراجعه به ادارات راه و شهرسازی این شهرستان ها و انجام مراحل ثبت نام و تکمیل آورده سهم متقاضی، از این واحدها بهره مند شوند.
    وی با یادآوری این که واحدهای مسکونی قابل واگذاری در بخش های خودمالکین، اجاره داری 99 ساله و تفاهم نامه سه جانبه است، گفت: متقاضیان برای دریافت فهرست کامل این واحدها می توانند به پایگاه اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان به آدرسWWW.golestanrud.ir مراجعه کرده و از تعداد، درصد پیشرفت فیزیکی و آدرس دقیق پروژه و مبلغ تقریبی آورده متقاضیان به همراه فرم تقاضای ثبت نام مطلع شوند.
    مدیرکل راه و شهرسازی گلستان اظهار کرد: در خصوص پروژه های سه جانبه افتتاح حساب به نام متقاضی در بانک عامل و پرداخت بخشی از سهم آورده خود به صورت نقدی ظرف مدت هفت روز از تاریخ اعلام و پرداخت مابقی آن در موعد مقرر با رعایت قوانین و مقررات مربوطه الزامی است.
    وی ادامه داد: در پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد مبلغ آورده اولیه متقاضی متناسب با پیشرفت فیزیکی واحد خواهد بود.
    مبارک قدم متذکر شد: قیمت نهایی واحدهای پروژه های سه جانبه نیز براساس قیمت تمام شده و مطابق با دستورالعمل های مرتبط در نقاط مختلف اعلام می شود.
    وی اضافه کرد که به همراه داشتن اصل شناسنامه و کپی تمام صفحات آن، اصل کارت ملی و کپی آن و تکمیل فرم تقاضای ثبت نام متقاضیان و در صورت انتخاب از پروژه های تعاونی ها معرفی نامه از شرکت تعاونی پس از تایید اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر واریز وجه مورد نظر توسط متقاضی هنگام ثبت نام الزامی است.
    ساخت 52 هزار و 244 واحد مسکن مهر در استان گلستان تعهد شده بود که با افتتاح 42 هزار و 610 واحد تا پایان سال 94، بالغ بر 82 درصد تعهدات انجام شده است.

    * لکه گیری و روکش آسفالت بزرگراه گرگان- آزادشهر
    مدیر راهداری راه و شهرسازی گلستان گفت که در راستای ایمن سازی و افزایش ایمنی مسیرهای ارتباطی استان بویژه محورهای شریانی، عملیات لکه گیری و روکش آسفالت بزرگراه گرگان- آزادشهر در محدوده فاضل آباد تا گرگان انجام شد.
    مصدقی افزود: روکش آسفالت این بزرگراه با عرض 11 متر و طول چهار هزار و 600 متر و لکه گیری محور هم به مساحت 11 هزار متر مربع اجرا شده است.
    وی ادامه داد: هم اکنون نیز روکش آسفالت محور از ابتدای پل فاضل آباد در باند شمالی به سمت گرگان به مساحت سه هزار متر مربع در حال انجام می باشد.
    به گفته وی ،قبل از سال 95 نیز باند جنوبی بزرگراه از محدوده گرگان تا پل فاضل آباد لکه گیری شده است.
    مصدقی، هزینه صرف شده برای اجرای عملیات روکش آسفالت و لکه گیری محور را هشت میلیارد و 700 میلیون ریال و از محل منابع ملی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور ذکر کرد.
    گلستان بالغ بر 274 کیلومتر بزرگراه دارد که از پلیس راه نوکنده در غرب تا گلیداغ در شرق استان را شامل می شود، طول بزرگراه گرگان- آزادشهر 71 کیلومتر می باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی