مدیران خودروعصر اعتبار

بدحساب‌ها حذف می‌شوند

۹۰ درصد متقاضیان مسکن ملی آورده را واریز نکردند

عصر ساختمان- مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه ۲ هزار نفر از ۲۰ هزار متقاضی تایید شده مسکن ملی آورده اولیه را واریز کرده‌اند، گفت:‌ مردم از افتتاح حساب تا ۱۵ روز فرصت واریز وجه ۴۰ میلیون تومانی را دارند وگرنه حذف می‌شوند.

۹۰ درصد متقاضیان مسکن ملی آورده را واریز نکردند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایلنا، خلیل محبت‌خواه درباره آخرین وضعیت پروژه ساخت مسکن در منطقه تهرانسهر اظهار داشت: مدل ساخت این پروژه مشارکتی است اما خارج از طرح مسکن ملی نخواهد بود.

    وی با بیان اینکه در تهرانسر 2 هزار مسکن ملی ساخته می‌شود، گفت: ساخت 900 واحد در چهار بلوک در این منطقه آغاز شده‌ است. همچنین برای ساخت هزار و 100 واحد دیگر اقدامات اجرایی فراخوان‌ها در حال انجام است.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران درباره مدت زمان تحویل این واحدها ادامه داد: شهریور ماه سال گذشته ساخت این واحدها آغاز شد. در قرارداد منعقد شده مدت زمان تحویل واحدها 36 ماهه است و تاکنون 12 ماه از این قرارداد طی شده است.

    محبت‌خواه درباره نحوه عرضه واحد‌های تهرانسر گفت: هنوز ساز و کار تعریف شده برای نحوه عرضه آن به تصویب نهایی نرسیده است اما دو گزینه در نظر گرفته شده اول اینکه عرضه از طریق ثبت نام باشد و دوم اینکه نحوه عرضه در قالب فراخوان انجام شود.

    وی همچنین درباره آخرین وضعیت واریز آورده متقاضیان مسکن ملی استان تهران اظهار داشت: براساس پالایشی که انجام شده 20 هزار نفر احراز شرایط شده‌اند و برای افتتاح حساب تایید شده‌اند اما تا کنون دو هزار نفر از این عدد نسبت به واریز وجه خود اقدام کرده‌اند.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران ادامه داد: البته با اقداماتی که اخیرا در راستای تسهیل ثبت‌نام و واریز وجه و ارایه مدارک انجام شده، استقبال افراد برای واریز وجوه افزایش یافته و روند رو به رشد است.

    محبت‌خواه با بیان اینکه 18 هزار نفر دیگر باید هر چه سریع‌تر نسبت به واریز وجه اقدام کنند، افزود: زمین‌ها آماده شده‌اند و ساخت این واحدها در برخی از مناطق هم آغاز و کلنگ‌زنی‌ها انجام شده، بنابراین مردم هم باید نسبت به واریز آورده اولیه که 40 میلیون تومان است،‌ اقدام کنند و از افتتاح حساب تا 15 روز فرصت واریز وجه را دارند وگرنه حذف می‌شوند.

    وی همچنین درباره اعتراض متقاضیان وام ودیعه نسبت به متفاوت بودن شرایط در هر بانک گفت: دستورالعملی که نهایی و مصوب شده به طور یکسان برای همه متقاضیان به اجرا می‌رسد.     ‌

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار