مدیران خودروعصر اعتبار

شایعه پراکنی دلالان، قیمت مسکن را گران نمی کند

گرانی سراب رونق بازار مسکن

عصر ساختمان- عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: عرضه مسکن با قیمت منطقی که متناسب با درآمد اکثر خانوار ها باشد راهکار و زمینه ساز خروج بخش مسکن از رکود است.

شایعه پراکنی دلالان، قیمت مسکن را گران نمی کند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از خانه ملت، شادمهر کاظم زاده در خصوص انتشار اخباری مبنی بر اینکه بازار مسکن تکان خورده است، گفت: لازمه ی رونق در بازار مسکن اتخاذ تدابیر و انجام اقدامات اقتصادی کارشناسی است.

    نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید توجه داشت انتشار اخباری مبنی بر خروج بازار مسکن از رکود،گاهی به دلیل برنامه ریزی دلالانی است که قصد دارند زمینه رشد قیمت مسکن را فراهم کنند تا به سودهای نجومی دست یابند.

    این نماینده مردم در مجلس افزود: نباید اجازه داد برخی ها با ایجاد فضای روانی زمینه افزایش قیمت مسکن را فراهم کنند به دلیل اینکه درحال حاضر نیز قیمت مسکن با درآمد بسیاری از خانوارها تناسبی ندارد و گرانی، رکود بخش مسکن را تشدید می کند.

    جزئیات عوامل رکود در بازار مسکن

    کاظم زاده افزود: رکود اقتصادی، نبود نقدینگی و درآمد پایین اکثریت خانوارهای کشور از عوامل رکود در بازار مسکن است بنابراین باید در جهت رفع این مشکلات تلاش کرد.

    عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: باید با کاهش بهای تمام شده، قیمت زمین و رشد تولید زمینه عرضه مسکن  با قیمت مناسب در بازار را که متناسب با درآمد اکثر خانوار ها باشد؛فراهم کرد تا زمینه خروج بخش مسکن از رکود مهیا شود./

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی