مدیران خودروعصر اعتبار

اجلاس شهرهای جهان با حضور مقام های ایران در سنگاپور برگزار می شود

عصر ساختمان- اجلاس شهرهای جهان با حضور مقاماتی از جمهوری اسلامی ایران و حضور بیش از ۷۰۰ هیات نمایندگی شامل وزرا، شهردارها و رهبران شهری کشورهای مختلف هفته آینده در سنگاپور برگزار می شود.

اجلاس شهرهای جهان با حضور مقام های ایران در سنگاپور برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، 'پیروز حناچی' معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی و چند مقام شهری و استانی دیگر از کشورمان نیز در این اجلاس جهانی به میزبانی سنگاپور شرکت می کنند.
    تارنمای اجلاس جهانی شهرها در سنگاپور روز پنجشنبه اعلام کرد در این اجلاس پنج روزه هیات هایی از چین، آمریکا، انگلستان، نیوزیلند، کویت، مراکش، سوئد، اندونزی و ژاپن نیز حضور دارند.
    اجلاس شهرهای جهان که به صورت دو سالانه برگزار می شود، فرصتی است برای رهبران کشورها و متخصصان صنعتی تا چالش های شهرهای پایدار و قابل زندگی را مورد بحث و گفت وگو قرار داده و همکاری های جدید در این عرصه را افزایش دهند.
    در این اجلاس که به صورت مشترک توسط 'مرکز شهرهای قابل زندگی' (سی.ال.سی) سنگاپور و 'مرکز باز توسعه شهری' (یورا) سازماندهی شده، مراسم اعطای جایزه 'شهر جهان لی.کوآن.یو' نیز برگزار می شود و شهرداران جهان در نشست یکساله خود گردهم می آیند.
    جایزه 'شهر جهان لی کوآن یو' به برترین ابتکارات افراد برجسته و عالی و سازمان هایی ارائه می شود که با این ابتکارات بر چالش های پروژه های شهری غلبه کرده اند.
    'مرکز شهرهای قابل زندگی' سال 2008 توسط وزارت توسعه ملی و وزارت منابع آبی و محیط زیست سنگاپور با ترکیبی از متخصصان بخش دولتی و خصوصی راه اندازی شد.
    این مرکز درصدد توسعه تجربه سنگاپور در نظارت موثر، برنامه ریزی جامع شهری، مدیریت موثر منابع، مسکن با کیفیت و ارزان قیمت، مدیریت موثر حمل و نقل و محیط زیست پایدار است.
    'مرکز باز توسعه شهری' (یورا) دیگر مرکز سنگاپوری است که هدف اصلی خود را تبدیل این دولت - شهر به یک شهر بزرگ برای زندگی، کار و تفریح قرار داده است.
    اجلاس سالانه شهرداران جهان بر مسائل شهری، تبادل بهترین تجربیات به منظور توسعه راه حل های جامع و موثر، ساخت اقتصاد و محیط زیست پایدار، مشارکت با گروه ها و حفظ کیفیت بالای زندگی در مناطق شهری تمرکز دارد.
    'نشست رهبران جوان شهرهای جهان' نیز که به صورت سالانه برگزار می شود، 'نشست تجاری' و بازدید از نقاط مختلف سنگاپور از جمله بخش های مهم اجلاس شهرهای جهان است که از روز یکشنبه تا پنجشنبه هفته آینده به میزبانی سنگاپور در مرکز همایش های این دولت شهر کوچک جنوب شرق آسیا برگزار می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار