مدیران خودروعصر اعتبار

ساخت ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر در کشور

عصر ساختمان- قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر در کشور احداث شده است.

ساخت ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر در کشور
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از فارس، احمد اصغری مهرآبادی عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات سایت مسکن مهر این شهرستان اظهار کرد: تاکنون 2 میلیون و 200 هزار واحد مسکن مهر در قالب تعاونی‌های مسکن‌ساز، تفاهم‌نامه‌ای و خودمالکی احداث شده‌ است.

    وی عنوان کرد: از این مجموع 850 هزار واحد به صورت خودمالکی احداث شده که علاوه بر سرعت اجرای کار از کیفیت مناسب‌تری نیز برخوردارند.

    قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با اشاره به ساخت 260 هزار واحد در بافت‌های فرسوده شهری بیان کرد: تعاونی‌های مسکن‌ساز در پروژه مسکن مهر شامل تعاونی‌های شناسنامه‌دار و محله‌ای هستند.

    مهرآبادی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تعاونی‌های محله‌ای اهلیت و تخصص لازم برای اجرای کار را نداشته‌اند، عملکرد برخی از آن‌ها نامطلوب بوده و با توجه به نواقص موجود در ساخت‌وسازها موجب نارضایتی اهالی شده‌اند.

    وی با اشاره به ماهیت حقوقی مستقل تعاونی‌های مسکن ساز خاطرنشان کرد: از این‌رو تعاونی‌ها باید نسبت به رفع در ایرادات و نقواص مجتمع‌های مسکن مهر اقدام کنند، چرا که در غیر اینصورت اعضاء تعاونی‌ها می‌توانند رسیدگی به شکایات خود را از طریق مراجع پیگیری کنند.

    قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با اشاره به ناکافی بودن خدمات در برخی پروژه‌ها گفت: دولت با صرف اعتبارات قابل توجه بار سنگینی از انجام کار در پروژه مسکن مهر را تقبل و اجرایی کرده است.

    مهرآبادی افزود: در این راستا قریب ه 480 مسجد و کلانتری و 500 مدرسه از محل اعتبارات دولتی در پروژه‌های مسکن مهر احداث شده است.

    وی ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی زمین مورد نیاز برای ایجاد فضاهای خدماتی، درمانی، رفاهی، مذهبی، فرهنگی، امنیتی و مانند اینها در سایت مسکن مهر را به صورت رایگان در اختیار دستگاه‌های اجرای قرار می‌دهد، تا نسبت به ایجاد فضاهای مورد نیاز برای مهرنشینان اقدام شود.

    قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر احداث مسجد و مدرسه را از اولویت‌ها در سایت مسکن مهر بروجرد برشمرد و تاکید کرد: با توجه به بالا بودن حجم کار در این سایت، شهرداری باید نسبت به افزایش اقدامات خدماتی و رفاهی برای اهالی آن اقدام کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار