مدیران خودروعصر اعتبار

تاکید معاون اول رییس جمهور بر ساماندهی بافت های فرسوده

راه اندازی و رونق واحدهای صنعتی باتحرک بخش مسکن

عصر ساختمان:معاون اول رئیس جمهوری با تاکید بر این که ساماندهی و نوسازی بافت های قدیمی و فرسوده شهری یک اولویت مهم است گفت: رونق بخش مسکن می تواند به رونق سایر بخش‌های صنعتی مرتبط منجر شود.

راه اندازی و رونق واحدهای صنعتی باتحرک بخش مسکن
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رئیس جمهوری، اسحاق جهانگیری عصر دوشنبه در جلسه ساماندهی و نوسازی بافت های قدیمی و فرسوده شهری و رفع مشکلات بافت های مذکور برنامه ساماندهی و نوسازی بافت های قدیمی و فرسوده شهری را یکی از اولویت های مهم کشور برشمرد و افزود: باید سازوکار تامین مالی اجرای این برنامه‌ها به گونه ای باشد که حتی الامکان وابسته به بودجه دولت نباشد تا در مراحل اجرا با مشکل کمبود بودجه مواجه نگردد.

    معاون اول رییس جمهوری همچنین با اشاره به اینکه اجرای اینگونه طرح ها ممکن است با مسائل مختلف اجتماعی همراه شود، تصریح کرد: باید پیش بینی های لازم در این زمینه انجام شود تا مسائل و مشکلات اجتماعی فراروی اجرای این طرح های ساماندهی و نوسازی بافت های قدیمی و فرسوده شهری به حداقل ممکن کاهش یابد.

    وی برنامه ریزی وزارت راه و شهرسازی برای بخش مسکن در سال 95 را برنامه ای خوب و مناسب توصیف و اظهار امیدواری کرد با اجرای این برنامه ها تغییر و تحول مثبتی در بخش مسکن و ارتقاء سطح کیفی محلات ایجاد شود.

    جهانگیری با تاکید براینکه باید در سال جاری از بخش مسکن حمایت شود، افزود: باید در بخش مسکن تحرکی جدی ایجاد شود چرا که بخش مسکن در حقیقت پیش نیاز تحرک سایر بخش ها از جمله بخش صنعت نیز هست و می تواند به راه اندازی و رونق واحدهای صنعتی مرتبط منجر شود.

    در این جلسه که وزرای راه و شهرسازی و نیرو، رییس کل بانک مرکزی، رییس بنیاد انقلاب اسلامی، رییس شورای عالی استان ها و مدیرعامل بانک مسکن نیز حضور داشتند، نماینده وزارت راه و شهرسازی گزارشی از شهرهای هدف در بخش بافت های فرسوده و ناکارآمد و سکونتگاه های غیررسمی ارائه کرد و به تشریح اقدامات و برنامه های این وزارتخانه در بخش مسکن برای سال 1395 پرداخت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو