مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:

۳۵۰۰ تن قیر برای آسفالت معابر مسکن مهر اردبیل بکارگیری شد

عصر ساختمان:مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تخصیص و بکارگیری ۳ هزار و ۵۰۰ تن قیر برای آسفالت معابر شهرک‌های مسکن مهر در سطح استان اردبیل توسط وزارت راه و شهرسازی خبر داد.

۳۵۰۰ تن قیر برای آسفالت معابر مسکن مهر اردبیل بکارگیری شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از خبرگزاری تسنیم، خلیل محبت‌خواه صبح امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات شهرک‌های مسکن مهر استان اردبیل اظهار داشت: با پیگیری‌های لازم مشکلات شهرک‌های مسکن مهر در سطح استان اردبیل برطرف شده و زمینه راحتی ساکنان و اهالی این شهرک‌ها فراهم می شود.

    وی از تخصیص و بکارگیری 3 هزار و 500 تن قیر برای آسفالت معابر شهرک‌های مسکن مهر در سطح استان اردبیل توسط وزارت راه و شهرسازی خبر داد و افزود: تکمیل آسفالت این شهرک‌های از مهمترین مشکلات و دغدغه‌ها بوده که انتظار می‌رود در این زمینه اقدامات عملی توسط شهرداری به کار گرفته شود.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: متولی آسفالت معابر این شهرک‌ها در شهرهای مختلف استان شهرداری‌های آن شهر و منطقه بوده که انتظار می‌رود تا نسبت به تعهدات خود عمل کرده و نسبت به عملیات آسفالت‌ریزی باقیمانده معابر این شهرک‌ها اقدامات لازم را انجام دهد.

    محبت‌خواه با تاکید بر آسفالت‌ریزی معابر شهرک‌های نیایش و اندیشه توسط شهرداری اردبیل تصریح کرد: تمامی شهرداری‌های استان وظیفه دارند تا با دریافت 80 درصد هزینه‌ها در زمینه تمدید پروانه و صدور پایان کار برای پروژه های مسکن مهر در سطح استان اقدام کنند.

    وی تامین زیرساخت‌های شهرک‌های مسکن مهر در استان را امری ضروری دانست و بیان کرد: باید در زمینه انشعابات و زیرساخت‌های واحدهای باقیمانده این شهرک‌ها شرکت برق و آب و فاضلاب استان اقدامات لازم را انجام داده و مشکلات ساکنان این واحدها را برطرف کنند.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از احداث 7 باب مدرسه در شهرک‌های مسکن مهر استان خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این مدارس در حال تکمیل است و پیش‌بینی می‌شود تا مهرماه امسال شاهد بهره‌برداری از 2 باب از این مدارس در اردبیل باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو