مدیران خودروعصر اعتبار

مشهورترین شرکت معماری در ارائه پروژه ها

عصر ساختمان:با پروژه های قابل توجهی مثل تجارت جهانی در نیویورک و و ستادهای مرکزی ناتو در بروکسل، شرکت معماری اسکیدمور، آوینگز شهرت جهانی به خاطر برتری در ارایه پروژه های عالی کسب کرده است. اگرچه آسمان خراش پکن که پروژه جدید این شرکت است به اندازه بقیه نیست، نتیجه نهایی درخشان است.

مشهورترین شرکت معماری در ارائه پروژه ها
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از تاسیسات نیوز، ویژگی مرکز گرین لند پکن، نمای ذوزنقه ای با پنل های شیشه ای است که با وجود شکل ساده، نور روز را به شیوه ای زیبا دریافت و منکسر می کند.

    این برج که شامل دفاتر اداری، واحدهای آپارتمانی و فضای فروشگاهی است، در محدوده تجاری دوان جینگ واقع شده که بین بخش تاریخی و فرودگاه بین المللی قرار می گیرد و به مشاغل و ساکنین اجازه دسترسی به دو نقطه مهم در شهر در کمتر از 30 دقیقه را می دهد.
    برج 55 طبقه جدید به ارتفاع 853 فوت نسبت به بیشتر ساختمان های این کشور، 30 درصد کمتر انرژی و آب مصرف می کنند. با هدف پاسخ به نیاز توسعه شهری با چند کاربری و دوست دار محیط زیست بودن، مرکز گرین لند پکن نمونه بسیار گویایی از یک طرح بسیار انعطاف پذیر و پایدار است.

    الگوی نمای شیشه ای الهام گرفته از یک تکنیک حجاری نقش برجسته بوده و متشکل از دو نوع مدول شیشه ذوزنقه ای با E پایین می باشد. یک نوک رو به بالا و یکی رو به پایین نور روز را داخل و خارج منعکس می کنند.
    تیم طراحی به دنبال یک برج چشم نواز عالی با بهره گیری از تعاملات بین شکل ساده، نور و سایه بوده است. در پاسخ به آسمان های ابری پکن، برج نور روز را دریافت و منعکس کرده تا به محیط مجاور روح ببخشد.

    شرکت طراح می گوید نمای شیشه ذوزنقه ای عملکرد حرارتی ساختمان را بهبود بخشیده و در مقایسه با نمای شیشه مسطح بهره حرارت خورشیدی را کاهش می دهد.
    علاوه بر نمای شیشه ای، ساختمان بعضی تکنولوژی های کارامد انرژی نیز دارد که شامل پمپ های سرعت متغیر برای گرمایش و سرمایش، یک سیستم سرمایش تبخیری و یک چرخ حرارتی است (سیستم مبدل حرارتی بازیاب انرژی که گازهای خروجی و هوای داغ را دوباره دریافت و از آنها برای گرمایش استفاده می کند).

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو