مدیران خودروعصر اعتبار

برگزاری سه نمایشگاه بین المللی صنعتی در استان مرکزی؛

نخستین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آلومینیوم کشور در اراک برپامی‌شود

عصر ساختمان:رئیس هیات مدیره شرکت معماران بهطرح(۲A) گفت: نخستین نمایشگاه بین المللی صنعت آلومینیوم و صنعت ریلی کشور و پانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان، مهرماه سال جاری در استان مرکزی برگزار می شود.

نخستین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آلومینیوم کشور در اراک برپامی‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از بابک عقیلی نسب در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این سه نمایشگاه بین المللی صنعتی به طور همزمان از 13 تا 16 مهرماه سال جاری، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی در اراک برگزار خواهد شد.

    وی افزود: اجرای این سه نمایشگاه به شرکت معماران بهطرح(2A) واگذار شده که سابقه 14ساله در برگزاری نمایشگاه های بین المللی در حوزه کشورهای CIS (کشورهای مشترک المنافع) دارد.

    رئیس هیات مدیره شرکت معماران بهطرح(2A) گفت: در اجرای نمایشگاه صنعت آلومینیوم، شرکت آلومرول، آکرول و شرکت لجور اراک و همچنین شرکت ترکیه ای آلونیکا و در برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان نیز شرکت جورج فیشر و شرکت بوتان مشارکت دارند.

    وی افزود: افتتاحیه نمایشگاه بین المللی صنعت آلومینیوم نیز با اسپانسری شرکت آلومرول اراک برگزار می شود.

    عقیلی نسب با تاکید بر اینکه در برگزاری این نمایشگاه ها، تلاش ما معطوف به جذب اسپانسرها و حامیان مالی بومی استان مرکزی بوده است، بیان داشت: شرکت تی.اس.اس امارات که یک شرکت اماراتی- فرانسوی است نیز به عنوان نخستین حضور خود در نمایشگاه های کشور، در برگزاری نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان مشارکت دارد.

    عقیلی نسب تصریح کرد: بالغ بر 40هزار ایمیل اطلاع رسانی در مورد این سه نمایشگاه به سراسر دنیا ارسال شده و تاکنون شرکت های انگلیسی و فرانسوی برای برپایی غرفه در نمایشگاه صنعت ریلی اعلام آمادگی کرده اند.

    وی افزود: همچنین در داخل کشور نیز از سراسر کشور از جمله یزد، گرگان، تبریز و سایر شهرها در نمایشگاه صنعت ساختمان حضور دارند.

    رئیس هیات مدیره شرکت معماران بهطرح(2A) خاطرنشان ساخت: هدف از میزبانی استان مرکزی در برگزاری این نمایشگاه ها، شناخته شدن این قطب صنعتی کشور به عنوان مرکز مناسبی برای برگزاری و برپایی نمایشگاه های بین المللی حوزه صنعت است تا در آینده شاهد کارناوال نمایشگاهی در این استان صنعتی باشیم.

    عقیلی نسب افزود: پیش بینی می شود بیش از سه هزار و 900 غرفه با حضور شرکت های داخلی و خارجی در این سه نمایشگاه برپا شود.

    وی اظهار داشت: در حاشیه این سه نمایشگاه شاهد برگزاری سمینارهای آموزشی در رابطه با موضوع نمایشگاه ها، با هدف افزایش بار محتوایی، علمی و تخصصی خواهیم بود.

    رئیس هیات مدیره شرکت معماران بهطرح(2A) گفت: کیفیت برگزاری این نمایشگاه ها در سطح بین المللی بوده و فراتر از سطح نمایشگاه هایی است که تا به امروز در استان مرکزی دایر شده است.

    عقیلی نسب ادامه داد: پاویون روسیه، پاویون قزاقستان و هیات تجاری عراق در این نمایشگاه ها حضور خواهند یافت و حضور شرکت های بین المللی از جمله جورج فیشر با هدف ارتقای سطح نمایشگاه و همچنین انتقال تکنولوژی صورت گرفته است.

    رئیس هیات مدیره شرکت معماران بهطرح(2A) با اشاره به هدفمند بودن برگزاری این نمایشگاه ها، اظهار داشت: در بحث حضور بازدیدکنندگان برای اولین بار در نمایشگاه های کشور، بازدیدکنندگان از بارکد استفاده خواهند کرد و در صورت مراجعه به غرفه های نمایشگاهی، بارکدها توسط غرفه داران ثبت شده و تبدیل به دیتابیس می شود که در اختیار شرکت ها قرار می گیرد.

    عقیلی نسب خاطرنشان ساخت: نمایشگاه صنعت ریلی در فضای باز محل نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی و نمایشگاه های صنعت ساختمان و صنعت آلومینیوم نیز در بیش از شش هزار مترمربع فضای نمایشگاهی برگزار خواهد شد.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار