مدیران خودروعصر اعتبار

معاون عمرانی وزارت کشور خبر داد؛

افتتاح ۱۸ هزار پروژه با ۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در هفته دولت

عصر ساختمان- همزمان با هفته دولت و در سفر معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور، به سیرجان ۳ پروژه شهرداری این شهر به ارزش ۲۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

افتتاح ۱۸ هزار پروژه با ۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در هفته دولت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از مهر، مهدی جمالی نژاد، در مراسم افتتاح این پروژه ها با اشاره به تحریم های ظالمانه علیه کشورمان، گفت: حرکت روبه جلوی پیشرفت و توسعه در کشور متوقف نشده و در هفته دولت امسال و در شرایط سخت اقتصادی 18 هزار و 397 پروژه با اعتباری معادل 50 هزار میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری می رسد و کلنگ آغاز یک هزار و 722 پروژه با اعتباری معادل 18 هزار میلیارد تومان به زمین زده می شود.

    وی افزود: طی هفته دولت در استان کرمان هم با تلاش های تمامی مسوولان و دست اندرکاران امر 289 پروژه با اعتباری معادل 1500 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد و کلنگ اجرای 87 پروژه به ارزش934 میلیارد تومان به زمین زده می شود.

    معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور همچنین با اشاره به راهنمایی ها و درس های جاودانه شهیدان رجایی و باهنر در دوره کوتاه مسئولیت خود، آنها را از الگوهای واقعی اخلاق، خدمت و مردمی بودن ذکر نمود و در بخش دیگری از سخنانش گفت: آنچه ما را در ادامه حرکت در مسیر توسعه و آبادانی و پیشرفت می‌تواند یاری کند، همگرایی و اعتماد مردم است و اعتماد مردم به مسولان و حاکمیت و نظام مهم ترین رکن و پایه نظام خواهد بود.

    سامانه جامع معرفی شهدای سیرجان و نصب پلاک هوشمند «افتخار» بر سردرب منزل شهیدان عنوان نخستین پروژه افتتاح شده شهرداری سیرجان بود و فاز اول پیست پیاده‌روی شهرداری سیرجان به طول دو کیلومتر و با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان با اجرای آسفالت، سنگ‌فرش، مبلمان و نصب وسایل ورزشی نیز مورد بهره برداری قرار گرفت.

    همچنین پایانه مسافربری بعثت سیرجان نیز از دیگر طرحهای افتتاحی هفته دولت در سیرجان بود که با حضور دکتر جمالی نژاد به بهره برداری رسید و این پایانه در سه هزار و 265 مترمربع ساختمان دو طبقه شامل 10 غرفه، مرکز تفریحی و پذیرایی و 10 هکتار محوطه‌سازی با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال احداث شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار