مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرشعب بانک مسکن کرمانشاه خبر داد:

تسهیلات بانک مسکن با نرخ سود ۱۱ درصد پرداخت می شود

عصر ساختمان: مدیر شعب بانک مسکن استان کرمانشاه گفت: تسهیلات با سپرده گذاری از محل حساب های سه گانه صندوق پس انداز مسکن یکم، صندوق پس انداز مسکن و صندوق پس انداز ساخت مسکن با ۲ درصد کاهش سود نسبت گذشته و با نرخ سود ۱۱ درصد پرداخت می شود.

تسهیلات بانک مسکن با نرخ سود ۱۱ درصد پرداخت می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، بهروز اندایش در حاشیه نشست مشترک با معاون عمرانی استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط با بخش مسکن اظهار کرد: سقف تسهیلات صندوق پس انداز مسکن یکم 600 میلیون ریال، صندوق پس انداز ساخت مسکن 300 میلیون ریال و صندوق پس انداز مسکن 200 میلیون ریال است.
    وی با بیان اینکه انواع تسهیلات مسکن با شرایط و نرخ سودهای مصوب شورای پول و اعتبار در شعب بانک مسکن پرداخت می شود، گفت: تسهیلات مشارکت مدنی ساخت نیز در دو بخش انفرادی و مجتمع با توجه با اینکه نوع ساخت سنتی، صنعتی یا با استفاده از فناوری نوین باشد پرداخت می شود.
    اندایش خاطرنشان کرد: در صورت احداث مسکن به شکل سنتی در شهر کرمانشاه 900 میلیون ریال، صنعتی یک میلیارد و یکصد میلیون ریال و چنانچه فناوری های نوین در ساخت واحد مسکونی استفاده شود یک میلیارد و 300 میلیون ریال تسهیلات به افراد متقاضی پرداخت می شود.
    وی، مرجع تشخیص و معرفی مشتری برای انواع ساخت های سنتی، صنعتی و فناوری نوین را نیز اداره کل راه و شهرسازی استان عنوان کرد.
    مدیر شعب بانک مسکن استان کرمانشاه در خصوص پرداخت تسهیلات مسکن از محل اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن نیز اظهار کرد: تسهیلات احداث یا خرید مسکن بدون نیاز به سپرده گذاری از محل اوراق در شهر کرمانشاه 500 میلیون ریال و در سایر شهرهای استان 400 میلیون ریال پرداخت می شود.
    اندایش پرداخت تسهیلات بافت فرسوده به میزان 400 میلیون ریال در شهر کرمانشاه و 300 میلیون ریال در شهرستانهای استان را از دیگر انواع تسهیلات بانک مسکن عنوان کرد.
    وی طرح تضمین معاملات فروش اقساطی مسکن را از جمله خدمات جدید بانک مسکن برشمرد و تصریح کرد: این طرح برای معاملات واحد مسکونی پیش بینی شده و براساس آن بانک مسکن به منظور اطمینان طرفین قرارداد ضمن قبول عاملیت وصول اقساط موضوع قرارداد به عنوان ضامن نیز ایفای نقش کرده و پرداخت ثمن معامله را تضمین می کند.
    اندایش افزود: به این منظور لازم است ابتدا خریدار و فروشنده توافق در خصوص معامله داشته باشند سپس با مراجعه به بانک مسکن برای استفاده از این طرح اسناد و مدارک لازم را ارایه دهند.
    در نشست هم اندیشی که به میزبانی بانک مسکن با حضور مجتبی نیک کردار معاون عمرانی استانداری، آرش رضایی شهردار کرمانشاه، مسئولان راه و شهرسازی و نمایندگان انبوه سازان برگزار شد، مسایل و مشکلات انبوه سازان و راهکارهای خروج از رکود مسکن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی