مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل منابع طبیعی گیلان:

۵۶۴ هکتار عرصه‌های ملی به منابع طبیعی گیلان بازگردانده شد

عصر ساختمان:مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان گفت: تاکنون ۵۶۴ هکتار اراضی ملی و عرصه‌های منابع طبیعی گیلان که در تصرف سودجویان بود، آزادسازی و به منابع طبیعی استان باز گردانده شده است.

۵۶۴ هکتار عرصه‌های ملی به منابع طبیعی گیلان بازگردانده شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، داود زارع، ظهر امروز در همایش همیاری دهیاران در حفاظت از منابع طبیعی در سالن شهید باهنر اداره آموزش و پرورش این شهرستان اظهار کرد: در راستای فرمایش‌های مقام معظم رهبری در زمینه حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی، با حضور مردم در بحث عملکرد فعالیت منابع طبیعی نظرسنجی می‌شود.

    وی با بیان اینکه امیدواریم با حضور دهیاران در عرصه‌های منابع طبیعی شاهد توسعه فضای سبز در استان باشیم، افزود: حضور فعال مردم و مشارکت آنها در حفظ منابع طبیعی مهم است.

    مدیرکل منابع‌طبیعی و آبخیزداری گیلان حفاظت و صیانت از انفال الهی را مهم‌ترین هدف این نهاد عنوان کرد و گفت: موضوع حریق، قاچاق چوب، تخریب و تجاوز عرصه‌های منابع طبیعی و قطع بی‌رویه درختان منابع طبیعی و... از جمله موارد مهم در همایش مذکور است.

    وی با اشاره به اینکه همایش مذکور با حضور 150 دهیار بخش مرکزی و رودبنه لاهیجان برگزار شده و بسیار موثر بوده است، ادامه داد: امیدواریم با توجه به استقبال دهیاران، در امر صیانت از عرصه‌های منابع طبیعی بیش از گذشته موفقیت حاصل شود.

    زارع از آزادسازی 564 هکتار از عرصه‌های منابع طبیعی و ملی گیلان که مورد تصرف اشخاص قرار گرفته بود خبر داد و یادآور شد: این مقدار اراضی تاکنون رفع تصرف و به منابع طبیعی بازگردانده شده است.

    وی به تاثیرگذاری حضور دهیاران در روستاها اشاره کرد و متذکر شد: حضور دهیاران موجب شده تا حدود 2 هزار هکتار از عرصه‌های منابع طبیعی را به صورت مشارکتی با گونه‌های مثمر جنگل‌کاری کنیم.

    مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان توسعه جنگل‌ها را از برنامه‌های مهم این اداره کل با مشارکت دهیاران و مردم عنوان کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر ساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو