مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل راه و شهرسازی استان:

بیش از ۸۵ درصد مسکن مهر اصفهان به متقاضیان واگذار شد

عصر ساختمان:مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: بیش از ۸۵ درصد واحدهای مسکن مهر استان اصفهان به متقاضیان واگذار شده است.

بیش از ۸۵ درصد مسکن مهر اصفهان به متقاضیان واگذار شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایرنا، حجت اله غلامی در شورای مسکن استان اصفهان با اشاره به آمار واحدهای مسکن مهر در این استان افزود: از مجموع 161هزار واحد مسکن مهر شهری در استان اصفهان 138هزار واحد آن تحویل متقاضیان شده است.
    وی با بیان اینکه هفت هزار واحد مسکن مهر استان اصفهان متقاضی ندارد، گفت: بیش از 15 هزار واحد مسکن مهر نیمه کاره باقی مانده است که از این تعداد 6 هزار و 65 واحد در فولادشهر، چهارهزار و 95 واحد در بهارستان و 451 واحد در شهر مجلسی و مابقی بصورت پراکنده در شهرها قرار دارند.
    غلامی یکی از مشکلات اصلی موجود در سایت های مسکن مهر را عدم وجود خدمات زیربنایی و روبنایی بیان کرد و گفت: بر اساس هماهنگی با شهرداری های استان، قرارداد تحویل مانده عملیات مسکن مهر با 40 شهرداری ها منعقد شده و در ازای آن، زمین و قیر رایگان و یارانه نقدی به شهرداری ها تحویل داده خواهد شد.
    مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: 40 سایت مسکن مهر این استان به شهرداری های استان اصفهان واگذار شده است تا در اسرع وقت نسبت به رفع مشکلات و آماده سازی سایت ها اقدام کنند.
    به گزارش روابط عمومی اداره راه و شهرسازی، استاندار اصفهان نیز در این جلسه گفت: دولت متعهد شده پروژه عظیم مسکن مهر را در اسرع وقت تکمیل و با تمام امکانات به متقاضیان تحویل دهد.
    رسول زرگرپور بابیان اینکه نباید دستگاههای دولتی و خدمات رسان با پروژه عظیم مسکن مهر معمولی رفتار کنند، افزود: دستگاههای دولتی وخدمات رسان، باید پروژه مسکن مهر را بصورت ویژه در نظر بگیرند و در رفع سریع مشکلات آن اقدام کنند.
    وی تاکید کرد: تمامی دستگاهها باید با کمک، همیاری و تلاش مضاعف مشکلات موجود در مسکن مهر را مرتفع کنند و پروژه های مسکن مهر را بصورت ویژه مورد توجه قرار دهند.
    زرگرپور با بیان اینکه مسکن یکی از نیازهای مهم مردم است، تصریح کرد: کسانی که در این پروژه ها ثبت نام کرده اند از بضاعت مالی خوبی برخوردار نیستند و ما وظیفه داریم هرچه سریعتر این مشکلات و معضلات را برطرف و واحدها را به متقاضیان تحویل دهیم.
    اعضای شورای مسکن استان در پایان نظرات و پیشنهادات خود را برای رفع مشکلات موجود پروژه های مسکن مهر مطرح کردند و مقرر شد اقدامات لازم در مورد موضوعاتی از جمله اطفاءحریق و نصب آسانسور در اسرع وقت انجام شود.
    احداث پروژه های مسکن مهر در استان اصفهان با آماری بالغ بر 222 هزار واحد مسکونی از سال 86 آغاز شد که از این تعداد 61 هزار واحد مسکن روستایی و بنگاه های زودبازده و 161 هزار واحد مسکن مهر شهری است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو