مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس سازمان بسیج سازندگی گیلان خبر داد:

بازسازی ۱۰۹ مدرسه مناطق محروم در گیلان

عصر ساختمان:رئیس سازمان بسیج سازندگی گیلان از مرمت، بازسازی و زیباسازی ۱۰۹ مدرسه مناطق محروم از ابتدای امسال تاکنون توسط این سازمان در استان خبر داد.

بازسازی ۱۰۹ مدرسه مناطق محروم در گیلان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، یونس تجربه‌کار، ظهر امروز در جمع خیران عرصه‌های سازندگی گیلان با قدردانی از خیران در کمک به رفع محرومیت‌ها در جامعه اظهار کرد: خیران در امر مسکن‌سازی محرومان مشارکت بسیار خوبی با دستگاه‌ها خدمات‌رسان در استان دارند.

    وی به تلاش بسیج سازندگی گیلان در مرمت و ساخت مسکن محرومان در نقاط مختلف این استان اشاره کرد و افزود: مرمت و بازسازی مدارس و تهیه جهیزیه محرومان از جمله فعالیت‌های بسیج سازندگی برای برطرف کردن محرومیت‌ها در جامعه است.

    رئیس سازمان بسیج سازندگی گیلان از ساخت 19 مسکن محرومان با کمک خیران از ابتدای امسال تاکنون توسط این سازمان در استان خبر داد و بیان کرد: ساخت مسکن محرومان با مشارکت کمیته امداد و بهزیستی انجام می‌شود.

    تجربه‌کار با بیان اینکه بسیج سازندگی گیلان تعداد 109 مدرسه مناطق محروم را با کمک خیران از ابتدای امسال تاکنون در استان مرمت، بازسازی و زیباسازی کرده است، تصریح کرد: مرمت و بازسازی مدارس در مناطق محروم با کمک بسیج طلاب و دانشجویی در قالب اردوهای جهادی انجام می‌شود.

    وی به اعزام یک‌هزار و 400 نفر طلبه و دانشجو به اردوهای جهادی در گیلان اشاره کرد و گفت: اعزام نیروهای مذکور در قالب اردوهای جهادی 10 تا 12 روزه انجام می‌شود.

    رئیس سازمان بسیج سازندگی گیلان با اشاره به اعزام 668 نفر از نیروهای بسیجی مساجد و محلات به مناطق محروم استان، خاطرنشان کرد: اردوهای جهادی مذکور به مدت هفت روز برگزار می‌شود.

    تجربه‌کار از اعزام یک‌هزار و 200 نفر دانش‌آموز به اردوهای طرح هجرت در گیلان خبر داد و یادآور شد: مدت اردوهای طرح هجرت 10 روز است.

    وی فعالیت در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی را از جمله برنامه‌های بسیج سازندگی گیلان برشمرد و اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون یک‌هزار و 30 کارگاه تولیدی در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی در استان راه‌اندازی شده است.

    رئیس سازمان بسیج سازندگی گیلان با اشاره به اینکه برای راه‌اندازی واحدهای تولیدی مذکور 160 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است، بیان کرد: بیشتر اعتبارات پرداختی به منظور تقویت اشتغال در روستاها هزینه شده است.

    تجربه‌کار به پرداخت 70 درصد اعتبارات راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی اقتصاد مقاومتی از ابتدای سال جاری تاکنون اشاره کرد و افزود: 30 درصد اعتبارات باقی‌مانده در حال پرداخت است.

    وی با تاکید بر فعالیت در عرصه‌های کشاورزی در گیلان، بیان کرد: امنیت غذایی و تقویت تولید محصولات کشاورزی از برنامه‌های سازمان بسیج سازندگی در استان است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر ساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار