مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل دفتر فنی استاندار همدان:

اتمام پروژه‌های ملی همدان ۳۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

عصر ساختمان:مدیرکل دفتر فنی استاندار همدان بیان کرد: اتمام پروژه‌های عمرانی ملی همدان ۳۰۰۰ میلیارد تومان و بهره‌برداری از پروژه‌های استانی ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

اتمام پروژه‌های ملی همدان ۳۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم،کیوان کاظمی ، اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 800 پروژه در استان همدان فعال است که اتمام پروژه‌های عمرانی ملی سه هزار میلیارد تومان و اتمام پروژه‌های استانی 700 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

    وی درباره پروژه‌های عمرانی تعطیل در استان همدان نیز گفت: آمار روشنی از پروژه‌های عمرانی تعطیل در دست نداریم، ولی برخی از پروژه بر اساس زمان‌بندی اعلام شده پیشرفت ندارند و متناسب نبودن اعتبارات با نیاز پروژه‌ها دلیل این امر است.

    کاظمی مستقیم با اشاره به اینکه در مجموعه دفتر فنی واحدی به نام ارزیابی طرح‌ها فعال است، گفت: کارشناسان دفتر فنی بازدیدهایی درباره مسائل فنی، استفاده از مصالح استاندارد و رعایت دستورالعمل‌ها در پروژه‌ها دارند تا پروژه‌ها بدون ایرادی اجرایی شوند.

    وی تصریح کرد: استاندارد اجباری برای برخی موارد وجود دارد که نظارت را تسهیل کرده است، ولی برخی موارد هم‌چون آسفالت بدون استاندارد اجباری هستند و این در حالی است که هر ساله هزینه‌های زیادی برای پروژه‌های آسفالت در استان پرداخت می‌شود.

    مدیرکل دفتر فنی استانداری همدان اظهار داشت: هماهنگی بین دستگاه‌های مجری پروژه‌های عمرانی یکی از مهم‌ترین وظایف دفتر فنی استانداری همدان محسوب می‌شود تا خللی در انجام وظیفه دستگاه‌ها ایجاد نشود.

    وی هم‌چنین درباره مسکن مهر نیز گفت: شرایط تامین زمین برای احداث مسکن مهر در استان همدان فراهم نبود و همین امر سبب شد تا اجرای طرح مسکن مهر در همدان با تاخیر آغاز شود.

    کاظمی مستقیم بیان کرد: این طرح با سرعت بالایی در همدان اجرایی شده و این در حال بود که مطالعات کمی برای اجرای این طرح صورت گرفته بود و همین امر سبب شد تا امروز با مشکلات قابل توجهی روبه‌رو باشیم.

    وی تصریح کرد: وقتی جمعیت قابل توجهی از شهر همدان به منطقه‌ای همچون سایت امید اکباتان یا حصار حاج شمسعلی منتقل می‌شوند باید خدمات روبنایی لازم از جمله مسجد، مدرسه، بیمارستان و کلانتری را برای این سایت‌ها تامین کنیم.

    مدیرکل دفتر فنی استانداری همدان با بیان اینکه نبود خدمات روبنایی یکی از مشکلات اساسی مسکن مهر در همدان است، عنوان کرد: یک مشکل دیگر این است که در برخی شهرهای کوچک مسکن مهر ساخته شده و متقاضی ندارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی