مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس اتحادیه تزئینات داخلی ساختمان:

سومین کارخانه تولید کاغذ دیواری کشور برای آغاز به کار نیاز به حمایت دولت دارد

عصر ساختمان:رئیس اتحادیه تزئینات داخلی ساختمان در گفتگو با عصر ساختمان، سومین کارخانه تولید کاغذ دیواری کشور برای آغاز به کار نیاز به حمایت دولت دارد.

سومین کارخانه تولید کاغذ دیواری کشور برای آغاز به کار نیاز به حمایت دولت دارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» ، رئیس اتحادیه تزئینات داخلی ساختمان در گفتگو با عصر ساختمان :
    سومین کارخانه تولید کاغذ دیواری کشور برای آغاز به کار نیاز به حمایت دولت دارد.
    بهروز میلانی، رئیس اتحادیه تزئینات داخلی ساختمان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «عصر ساختمان » با بیان این که بیش از 70 درصد این صنعت، وارداتی است؛ تصریح کرد: تزئینات داخلی ساختمان شامل کاغذ دیواری، لمینیت، موکت، پرده های عمودی و افقی و یکسری پرده های پارچه ای است.
    وی افزود:کاغذ دیواری عمدتا از چین و بخش کوچکی از آن از فرانسه، ایتالیا و آلمان به کشور وارد می شود.بخش زیادی از پرده های عمودی و افقی نیز از چین تامین می شود.البته از سوئد و ترکیه نیز واردات داریم اما قیمت  اجناس در این کشورها بسیار بالاتراز قیمت کالاهای چینی است.لمینت هم بیشتر از چین، بلژیک و آلمان وارد می شود.
    وی با یادآوری این که هم اکنون 2 کارخانه تولید کاغذ دیواری در کشور وجود دارد؛ تصریح کرد:اخیرا نیز یک کارخانه دیگر توسط اروپایی ها در کشور تاسیس شده اما هنوز راه اندازی نشده است.این کارخانه 8 خط تولید دارد که سه خط تولید آن تکافوی نیاز داخل را می کند و 5 خط دیگر می تواند برای صادرات در نظر گرفته شود.البته هنوز این کارخانه راه اندازی نشده است و نیاز به حمایت دولت دارد تا بتواند آغاز به کار کند.در صورت راه اندازی این خط تولید،روزانه 250کانتینر صادرات خواهیم داشت. این کارخانه، بزرگ ترین کارخانه تولید کاغذ دیواری در خاورمیانه خواهد شد.
    میلانی با اشاره به این که رکود حاکم بر صنعت ساختمان بر بازار کلیه صنوف مرتبط با ساختمان تاثیر منفی گذاشته است؛تصریح کرد: این صنعت هم با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کند اما آن چه بیش از همه بر این بخش فشار می آورد؛نحوه محاسبه مالیات هاست. از دولت انتظار داریم تا در شرایط تحریم و رکود یکسری معافیت های مالیاتی برای تولید کنندگان در نظر بگیرد. اما متاسفانه  تا کنون این اتفاق نیفتاده است.
    رئیس اتحادیه تزئینات داخلی ساختمان با اشاره به تاثیرات منفی برجام بر بازار گفت:توافقات هسته ای حاصل شده مردم را در حالت انتظار قرار داده و همه منتظر رفع تحریم ها و کاهش قیمت ها هستند.تفاوت نرخ ارز دولتی و آزاد 20 درصد است  و به نظر نمی اید این فاصله تغییر کند.بنابراین در صورت رفع تحریم ها نیز اتفاق خاصی در بازار رخ نمی دهد و کاهش قیمت نخواهیم داشت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر ساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو