مدیران خودروعصر اعتبار

نماینده مردم قزوین در مجلس:

پروژه انتقال آب از سد طالقان به مناقصه گذاشته شد

عصر ساختمان:نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی از به مناقصه گذاشتن پروژه آب‌رسانی از سد طالقان به شهرها و روستاهای استان خبر داد.

پروژه انتقال آب از سد طالقان به مناقصه گذاشته شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، داوود محمدی صبح امروز در مراسم افتتاح شرکت تعاونی مسکن بازنشستگان و ایثارگران نیروهای مسلح شهرستان آبیک اظهار کرد: در خصوص رفاهیات بازنشستگان نیروهای مسلح سخنگوی دولت دو مرتبه به مجلس دعوت شد و قول مساعد داد که در برنامه ششم توسعه نسبت به حقوق بازنشستگان نگاه ویژه‌ای شود.

    وی افزود: هیئت مدیره شرکت تعاونی مسکن بازنشستگان و ایثارگران نیروهای مسلح شهرستان آبیک باید با شناخت عوامل موفق یک شرکت تعاونی موفق و شکست یک تعاونی غیر موفق، امور خود را به پیش ببرند تا با مشکل مواجه نشوند.

    نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برخی از اراضی زراعی به عنوان زمین برای مسکن در نظر گرفته می‌شود که در کمیسیون‌های مختلف مورد موافقت قرار نمی‌گیرد.

    محمدی خاطرنشان کرد: در استان قزوین برخی از تعاونی‌ها بین هشت تا 10 سال است که در انتظار تغییر کاربری هستند که می‌طلبد هیئت مدیره شرکت تعاونی مسکن بازنشستگان و ایثارگران نیروهای مسلح شهرستان آبیک در انتخاب زمین دقت لازم و کافی داشته باشند تا دچار مشکل نشوند.

    وی تصریح کرد: هیئت مدیره تعاونی مسکن بازنشستگان و ایثارگران نیروهای مسلح شهرستان آبیک پس از تعیین زمین مناسب می‌تواند با جلب اعتماد اعضا نسبت به انجام مابقی امور اقدام کند.

    این مسئول اضافه کرد: پس از تهیه زمین، هیئت مدیره تعاونی مسکن بازنشستگان و ایثارگران نیروهای مسلح شهرستان آبیک باید نسبت به تأمین منابع مالی از طریق تسهلات بانکی و آورده از سوی اعضا اقدام کند.

    نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: هیئت مدیره تعاونی مسکن بازنشستگان و ایثارگران نیروهای مسلح شهرستان آبیک باید به تعهدات خود عمل کرده و به کار خود تسریع ببخشند تا اعضا به نسبت همان انجام تعهدات به موقع اقساط تعیین شده را پرداخت کنند.

    محمدی افزود: از هیئت مدیره تعاونی مسکن بازنشستگان و ایثارگران نیروهای مسلح شهرستان آبیک درخواست می‌شود در صورت تعیین زمین از شهرداری استعلام بگیرند تا معارض نداشته باشد و با مشکلات دیگر مواجه نشوند.

    وی از به مناقصه گذاشتن پروژه آب‌رسانی از سد طالقان به استان قزوین شامل 9 شهر و 100 روستای این استان به ویژه شهر آبیک خبر داد و گفت: با آغاز عملیات اجرایی این پروژه، تا سه سال آینده احتمال بهره‌مندی از آب سد طالقان وجود دارد.

    این مسئول بیان کرد: تخصیص 60 میلیون مترمکعب آب از سد طالقان به استان قزوین کار آسانی نبود و این امر با پیگیری‌های متعدد و مستمر رئیس مجلس و مجمع نمایندگان صورت گرفته است.

    سیدمرسل موسوی نیز در این مراسم یادآور شد: در شهر آبیک زمین بسیار است و شهرداری می‌تواند در اختصاص زمین به  تعاونی مسکن بازنشستگان و ایثارگران نیروهای مسلح شهرستان آبیک کمک کند.

    عضو شورای اسلامی شهر آبیک تشریح کرد: شهرداری می‌تواند زمینی را که با مالکان توافق کرده در اختیار هیئت مدیره تعاونی مسکن بازنشستگان و ایثارگران نیروهای مسلح شهرستان آبیک قرار دهد گر چه می‌توان از طریق مالکان نیز اقدام کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر ساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار