مدیران خودروعصر اعتبار

اختلاف با شهرداری رفع شد

پلاسکو بدون پارکینگ تا پایان سال تکمیل می‌شود

عصر ساختمان- رئیس بنیاد مستضفان با بیان اینکه ۲۰۰ میلیارد تومان در پلاسکو هزینه شده است، گفت: ساختمان پلاسکو بدون پارکینگ ساخته می‌شود و تا پایان سال تحویل خواهد شد.

پلاسکو بدون پارکینگ تا پایان سال تکمیل می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، سیدپرویز فتاح امروز در حاشیه نشست خبری ارائه گزارش عملکرد یکساله درباره ساختمان پلاسکو و آخرین جزئیات تکمیل آن اظهار داشت: زمانی که من به بنیاد آمدم، ساختمان در پی مانده بود اما امروز مشکلات پلاسکو حل شده است. اختلافات با کسبه و شهرداری نیز حل شده است.

    رئیس بنیاد مستضفان ادامه داد: با وزیر راه و شهرسازی و شهردار تهران جلساتی داشتیم، نهایتاً موضوع پلاسکو به شورای عالی معماری و شهرسازی رفت و مصوبه گرفت و این مصوبه فصل‌الخطاب شد.

    فتاح ادامه داد: نخواستیم در پلاسکو کار به کندی پیش برود. بیست و چهارساعته در پلاسکو فعال بودیم. نمای پلاسکو هم تأئید شد و به زودی نصب می‌شود.

    وی افزود: اختلافاتی در مورد پارکینگ پلاسکو وجود داشت، ما گفتیم پلاسکو اول پارکینگ نداشته است و اگر بخواهیم پارکینگ تأمین کنیم، تعداد مغازه‌ها کم می‌شود.

    وی با اشاره به حل اختلافات با شهرداری تهران گفت: شهردار منطقه 12 اعلام کرده است به زودی پروانه پلاسکو تأیید می‌شود و از تخلف خارج شده است. مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی این است که پلاسکو بدون پارکینگ ساخته شود و ما موظف به بازسازی پارکینگ متروکه پروانه در کنار ساختمان پلاسکو شدیم که آن را مقاوم‌سازی و نوسازی می‌کنیم و تحویل شهرداری می‌دهیم.

    فتاح افزود: البته به شهرداری پیشنهاد دادیم هزینه بازسازی را به آنها بدهیم و خودشان این کار را انجام دهند.

    فتاح گفت: 200 میلیارد تومان در پلاسکو هزینه کردیم در حالی که این وظیفه ما نبود؛ اما به هر حال 300 نفر از کسبه ذینفع‌ هستند.

    وی گفت: به زودی با شهردار تهران در محل پلاسکو حضور می‌یابیم و اعلام می‌کنیم که مشکل رفع شده است و اختلاف‌نظر نداریم و امیدواریم پلاسکو تا پایان سال تکمیل شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار