مدیران خودروعصر اعتبار

بوشهر، فارس و تهران دارای بیشترین رفع تعرض

کشف بیش از هزار مورد زمین خواری در سال جاری

عصر ساختمان- فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن از کشف بیش از یک هزار مورد زمین خواری در کشور به ارزش بیش از چهار هزار میلیارد تومان طی چهار ماهه ابتدای سال جاری خبر داد.

کشف بیش از هزار مورد زمین خواری در سال جاری
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، سرهنگ "جواد خردمند" در این باره  اظهار داشت: در چهار ماهه ابتدای سال جاری یک هزار و 249 مورد رفع تصرف از زمین های دولتی به ارزش 4 هزار میلیارد و 138 میلیون تومان انجام شد که استان تهران با آزادسازی 450 میلیارد تومان رتبه اول را داشت.

    وی ادامه داد: با تلاش یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در چهار ماهه ابتدایی سال جاری به دنبال یک هزار و 642 مورد گزارش تعداد یک هزار و 249 مورد رفع تعرض فوری از اراضی دولتی واقع در محدوده شهرهای کل کشور به مساحت تقریبی 630 هکتار انجام شد.

    فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن تصریح کرد: همچنین در چهار ماهه ابتدای سال جاری برای حدود 212 هکتار زمین به ارزش دو میلیارد و 678 میلیون تومان حکم قطعی رفع تصرف صادر شده است.

    بیشترین رفع تعرض در استان بوشهر

    سرهنگ خردمند با بیان اینکه در بخش رفع فوری تعرضات، استان های بوشهر، فارس و تهران به ترتیب بهترین عملکرد را به خود اختصاص داده اند، گفت: استان بوشهر با 159 مورد بیشترین تعداد رفع تعرض فوری را به مساحت حدود 180 هزار متر مربع نزدیک به 97 میلیارد تومان داشته است.

    فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن تاکید کرد: پس از آن استان های فارس با 101 مورد رفع فوری تعرض به مساحت حدود یک میلیون و 284 هزار متر مربع به ارزش 275 میلیارد تومان رتبه دوم و استان تهران با 71 مورد به مساحت 265 هزار متر مربع به ارزش تقریبی 16 هزار میلیارد ریال رتبه سوم در رفع تعرض فوری را به خود اختصاص داده است.

    تهران رتبه اول در اجرای احکام

    براساس گزارش سایت پلیس، سرهنگ خردمند همچنین درباره عملکرد استان ها در اجرای احکام قطعی دادگاه ها اظهار داشت: در بخش اجرای احکام قطعی دادگاه ها در چهار ماهه ابتدایی امسال استان تهران با 50 مورد اجرای حکم بهترین عملکرد را در بین یگان های حفاظت استان های کشور به خود اختصاص داده است؛ یگان حفاظت استان تهران در مجموع 255 هزار متر مربع زمین به ارزش تقریبی 450 میلیارد تومان را به دولت بازگردانده است.

    فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به خط تلفن 1656 که آماده دریافت گزارش‌های مربوط به تصرفات زمین‌های دولتی است، گفت: از مردم در سراسر کشور می‌خواهیم هر جا که دست‌اندازی هایی به انفال و زمین های واقع در محدوده شهرها را مشاهده کردند با این خط تلفن تماس بگیرند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار