مدیران خودروعصر اعتبار

مدیر بنیاد مسکن شهرستان گرگان و آق‎قلا:

آخرین پروژه مسکن مهر در شهرک التزام احداث شد/ تسهیلات ۷ درصدی مسکن مهر در گرگان

عصر ساختمان:مدیر بنیاد مسکن شهرستان گرگان و آق‎قلا از احداث آخرین پروژه مسکن مهر در شهرک التزام خبر داد.

آخرین پروژه مسکن مهر در شهرک التزام احداث شد/ تسهیلات ۷ درصدی مسکن مهر در گرگان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از خبرگزاری فارس، داوود خسروی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: پروژه 144 واحدی تحت عنوان آخرین پروژه‎هایی بود که از تسهیلات مسکن مهر بهره‎مند و در شهرک التزام شهرستان گرگان احداث شد.

    وی با بیان اینکه مسکن مهر در شهرک التزام نزدیک به 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: تقریبا به مدت یک هفته پیش‎فروش برخی از واحدهای مسکن مهر در شهرک التزام شروع شده است.

    واحد‎های مسکن مهر در شهرک التزام شهرستان گرگان در دو نقشه 60 و 80 متری طراحی شد

    خسروی ابراز کرد: خوشبختانه در شهرستان گرگان واحد‎های مسکن مهر در شهرک التزام در دو نقشه 60 و 80 متری پیش‎بینی و طراحی شد که مبلغ 30 میلیون تومان از این تسهیلات مسکن مهر است.

    مدیر بنیاد مسکن شهرستان گرگان و آق‎قلا خاطرنشان کرد: تسهیلات تکمیلی با توافق‎نامه یکی از بانک‎ها صورت گرفت که تقریبا 10 میلیون تومان تسهیلات تکمیلی دارد و نزدیک به 40 میلیون تومان واحدهای دو خوابه و 36 میلیون تومان واحدهای تک‎خوابه تسهیلات دارد.

    وی از تسهیلات مسکن مهر با کارمزد هفت درصدی در مرکز استان گلستان خبر داد.

    متقاضیانی که از تسهیلات دولت استفاده نکردند می‎توانند از تسهیلات مسکن مهر بهره‎مند شوند

    خسروی بیان داشت: تسهیلات تکمیلی به 30 میلیون تومان اضافه شده و 40 میلیون تومان می‎شود و با کارمزد دو درصد است که بازپرداخت آن 36 ماه می‎باشد و متقاضیان 25 میلیون تومان برای واحدهای کوچک و حدود 35 میلیون تومان برای واحدهای بزرگتر پرداخت می‎کنند تا صاحب‎خانه شوند.

    مدیر بنیاد مسکن شهرستان گرگان و آق‎قلا با بیان اینکه متقاضیان 50 درصد از مبلغ این واحدها را در ابتدای کار پرداخت می‎کنند، اظهار کرد: 50 درصد باقی‎مانده را در طول یکسال به صورت هر سه ماه، در چهار مرحله پرداخت می‎کنند.

    وی با اشاره به اینکه ثبت‎نام واحدهای مسکن مهر آغاز شده است، تصریح کرد: متقاضیانی که شرایط دریافت مسکن‎مهر را دارند و قبلا از تسهیلات دولتی، اراضی و واحدهایی که دولت ساخته بود استفاده نکردند می‎توانند از این تسهیلات بهره‎مند شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو