مدیران خودروعصر اعتبار

تعهدات راه و شهرسازی استان مرکزی در حوزه مسکن مهر به انجام رسیده است‌

عصر ساختمان:‌مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: مجموع ۲۳ هزار واحد مسکن مهر که راه و شهرسازی تعهد داشته است، ساخته شده‌ و در اختیار شهرداری‌ها قرار گرفته است.

تعهدات راه و شهرسازی استان مرکزی در حوزه مسکن مهر به انجام رسیده است‌
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایسنا، مجید نصرالله‌نژاد، اظهار کرد: سیاست وزارت راه و شهرسازی افزایش  توان خرید مسکن با پرداخت حداقل 50 درصد خرید مسکن است که در اکثر شهرها در چارچوب سیاست وزارت راه و شهرسازی محقق شده است.

    وی افزود: تسهیلات بانک‌ها از 25 میلیون تومان به 120 میلیون تومان در شهر اراک و در پایتخت به 160 میلیون تومان برای مسکن یکم رسیده است.

    نصرالله‌نژاد کاهش نرخ سود تسهیلات را یکی دیگر از اهداف وزارت راه و شهرسازی برشمرد و گفت: بازار مسکن در حالت رکود است، به عبارتی افزایش عرضه متناسب با تقاضا وجود ندارد و امیدواریم با تسهیلاتی که بانک مسکن اعلام کرده و طرح‌هایی که برای حمایت از خانواده‌ها و انبوه‌سازان در نظر گرفته است، مسکن از رکود خارج شود.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی عنوان کرد: اگر بخش مسکن رونق بگیرد بسیاری از معضلات و مشکلات از جمله بیکاری حل می‌شود و این اقدام گامی مهم در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

    وی گفت: اجرای برنامه‌هایی که وزارت راه و شهرسازی برای دو دهک پایین جامعه و اقشار کم‌درآمد جامعه(مسکن اجتماعی) دارد به کمک همه نهادها نیاز دارد.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: مسکن مهر شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت در این استان به سرانجام رسیده است.

    نصرالله نژاد با بیان اینکه در حال حاضر تمام منابع دولتی به سمت مسکن مهر رفته است، گفت: متولی ساخت مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر بنیاد مسکن است که در این بخش سه هزار واحد باقی مانده است و امیدواریم امسال یا سال آینده به سرانجام برسد.

    مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی عنوان کرد: در شهر جدید امیرکبیر نیز هزار و 131 واحد در مراحل پایانی قرار دارد که از این تعداد 250 واحد تحویل شده است و مابقی واحدها به تدریج در حال تحویل شدن به متقاضیان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو