مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان طارم خبر داد:

اختصاص ۷ میلیارد تومان تسهیلات برای مقاوم‌سازی مسکن روستایی در طارم

عصر ساختمان:رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان طارم گفت: بالغ بر ۷ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات به منظور مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی طارم در نظر گرفته شده است.

اختصاص ۷ میلیارد تومان تسهیلات برای مقاوم‌سازی مسکن روستایی در طارم
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از خبرنگار فارس، بهنام ابراهیمی ، اظهار داشت: مقاوم‌سازی 490 واحد مسکونی روستایی در شهرستان طارم پیش‌بینی شده و در حال حاضر در دست اقدام است.

    وی با اشاره به اینکه از مجموع 490 واحد مسکونی پیش‌بینی شده به منظور مقاوم‌سازی تاکنون برای بیش از 340 واحد مسکونی روستایی در شهرستان طارم جذب اعتبار شده است، تصریح کرد: برخی از این واحدهای مسکونی مذکور موفق به دریافت پایان کار نیز شده‌اند.

    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان طارم با تاکید بر اینکه 150 نفر دیگر از متقاضیان دریافت تسهیلات مقاوم‌سازی منازل مسکونی روستایی به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند، اضافه کرد: مجموع اعتبارات مورد نظر به منظور مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی 7 میلیارد و 350 میلیون تومان اعلام شده است.

    وی با اشاره به اینکه این اعتبارات از محل تسهیلات بانکی تامین می‌شود، یادآور شد: در حال حاضر پرداخت اعتبارات به متقاضیان با مشارکت‌های بانک‌های عامل صورت می‌گیرد که همکاری این بانک‌ها قابل تقدیر است.

    *مقاوم‌سازی 490 واحد مسکونی روستایی در طارم

    ابراهیمی ضمن تاکید بر تامین تسهیلات مقاوم‌سازی 490 واحد مسکونی روستایی که سهمیه شهرستان طارم است، خاطر نشان کرد: بیش از 60 درصد از واحدهای مسکونی روستایی شهرستان طارم در حال حاضر مقاوم‌سازی شده است.

    وی در زمینه پروژه‌های مسکونی مهر در شهرستان طارم نیز با بیان اینکه پروژه 60 واحدی مسکن مهر چورزق با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 400 میلیون تومان در دست احداث است، ادامه داد: این پروژه از پیشرفت بیش از 92 درصدی برخوردار بوده و در حال اتمام است.

    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان طارم با بیان اینکه اجرای آسفالت‌ریزی خیابان‌های پروژه مسکن مهر شهر آب‌بر نیز از جمله طرح‌هایی است که در دستور کار قرار گرفته است، افزود: اعتبار پیش‌بینی شده برای این طرح نیز 70 میلیون تومان اعلام شده است.

    *برق‌رسانی به پروژه مسکن مهر چورزق طارم

    وی برق‌رسانی به پروژه مسکن مهر شهر چورزق را از دیگر برنامه‌ها و طرح‌های در دست اجرا عنوان کرد و گفت: اعتبار مورد نیز برای این طرح نیز 40 میلیون تومان است.

    ابراهیمی همچنین احداث مسجد در پروژه‌های مسکن مهر شهر آب‌بر را از دیگر طرح‌های در دست اجرای شهرستان طارم اعلام کرد و یادآور شد: احداث این مسجد در حال حاضر از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار بوده و در حال اتمام است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار