مدیران خودروعصر اعتبار

بانک مسکن اعلام کرد :

اعتباری برای قراردادهای جدید مشارکت مدنی مسکن مهر تخصیص نیافت

عصر ساختمان- بانک مسکن اعلام کرد: کل مبلغ ناشی از افزایش سقف خط اعتباری مختص اعطای تسهیلات متمم مشارکت مدنی ناشی از افزایش سقف تسهیلات بوده و از بابت انعقاد قرارداد مشارکت مدنی جدید اعتباری تخصیص نیافته است.

اعتباری برای قراردادهای جدید مشارکت مدنی مسکن مهر تخصیص نیافت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، روابط عمومی بانک مسکن در واکنش به انتشار خبری با عنوان "سنگ‌اندازی بانک مسکن برای مسکن مهر خودمالکی" پاسخی را به خبرگزاری تسنیم ارسال کرد که عینا در ذیل می‌آید؛

    « با عنایت به مطلب درج شده در آن خبرگزاری محترم با عنوان "سنگ‌اندازی بانک مسکن برای مسکن مهر خودمالکی" در تاریخ 1395/3/31 مطالب ذیل جهت تنویر افکار عمومی و پاسخگویی به آن خبرگزاری محترم ارائه می‌گردد. خواهشمند است دستور فرمایید طبق قانون مطبوعات نسبت به درج آن اقدام گردد.

    1-شرکت تعاونی مسکن مهر شماره 2 شوشتر به منظور بهره‌مندی از تسهیلات مسکن مهر به بانک مسکن معرفی و به تبع آن نسبت به انعقاد قرارداد مشارکن مدنی جهت 204 واحد مسکونی اقدام گردیده که در حال حاضر پروژه تکمیل و تعداد 203 واحد فروش اقساطی شده است.

    مجددا این شرکت تعاونی نسبت به ارائه معرفی نامه جدید جهت ساخت 82 واحد باقیمانده اقدام نمود که به علی عدم تکمیل مداراک و مستندات مربوطه در مهلت مقرر و همچنین ممنوعیت پذیرش معرفی‌نامه‌های جدید، پذیریش معرفی‌نامه جدید میسر نگردید.

    2- شایان ذکر است شورای پول و اعتبار با افزایش سقف فردی تسهیلات مسکن مهر صرفا برای طرحهایی که قبلا با بانک قرارداد مشارکت مدنی منعقد نموده و مورد ترهین بانک می‌باشد با اولویت طرح‌های در شرف اتمام با هدف تبدیل عقد مشارکت مدنی به فروش اقساطی موافقت نموده است.

    3- ضمن آن‌که کل مبلغ ناشی از افزایش سقف خط اعتباری مختص اعطای تسهیلات متمم مشارکت مدنی ناشی از افزایش سقف تسهیلات بوده و از بابت انعقاد قرارداد مشارکت مدنی جدید اعتباری تخصیص نیافته است. بنابراین در خصوص 82 واحد باقیمانده پروژه فوق‌الذکر به علت آن‌که در زمره پذیرش معرفی‌نامه و انعقاد قرارداد جدید می‌باشد امکان اجابت درخواست مبنی بر بهره‌مندی از تسهیلات بارانه‌ای مسکن مهر میسر نمی‌باشد.»

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی