مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان خدابنده خبر داد

ساخت و تحویل ۸۶۸ واحد مسکونی مهر در شهرستان خدابنده

عصر ساختمان- رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان خدابنده گفت: تاکنون ۸۶۸ واحد مسکونی مهر در این شهرستان احداث و تحویل متقاضیان شده است.

ساخت و تحویل ۸۶۸ واحد مسکونی مهر در شهرستان خدابنده
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از فارس، علیرضا مقدم اظهار کرد: پروژه‌های احداث واحدهای مسکونی مهر در شهرهای شهرستان خدابنده پایان یافته و به متقاضیان تحویل شده است.

    وی با اشاره به اینکه مسکن مهر در شهرهای سجاس، گرماب و زرین‌رود احداث شده است، تصریح کرد: 344 واحد مسکونی مهر در شهر سجاس ساخته شده است.

    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان خدابنده با تاکید بر اینکه 24 واحد از واحدهای مسکن مهر احداث شده در شهر سجاس از نوع اجاره 99 ساله بوده است، اضافه کرد: مابقی این واحدها به صورت خودمالکی به متقاضیان تحویل داده شده است.

    وی با اشاره به اینکه در شهر سهرورد نیز 83 واحد مسکونی مهر احداث شده است، یادآور شد: 260 واحد مسکن مهر نیز در شهر زرین‌رود احداث شده که 200 واحد از آن به صورت خودمالکی و 60 واحد نیز به صورت اجاره 99 ساله بوده است.

    مقدم تعداد واحدهای مسکن مهر احداث شده در شهر گرماب را 181 واحد مسکونی اعلام کرد و افزود: از این تعداد 29 واحد اجاره 99 ساله بوده است.

    وی ادامه داد: 152 واحد از واحدهای مسکونی مهر احداث شده در شهر گرماب شهرستان خدابنده به صورت خودمالکی بوده که تاکنون تحویل متقاضیان شده است.

    *ساخت و تحویل 868 واحد مسکونی مهر در خدابنده

    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان خدابنده با تاکید بر اینکه در مجموع 868 واحد مسکونی مهر در این شهرستان احداث و تحویل داده شده است، اضافه کرد: طی سال گذشته دو پروژه مسکن نیز در این شهرستان اجرا شده است.

    وی با اشاره به اجرای پروژه مسکن 24 واحدی اشراق در شهر قیدار طی سال گذشته خاطرنشان کرد: در شهر سجاس نیز پروژه 14 واحدی مسکن کوثر اجرا شده و در حال حاضر این واحدها تحویل متقاضیان شده است.

    مقدم با بیان اینکه برای خانواده‌های حداقل با دو معلول نیز طرح‌ها و پروژه‌هایی مدنظر بوده است، اظهار کرد: 27 فقره پرونده در این راستا و به منظور دریافت تسهیلات احداث واحد مسکونی توسط سازمان بهزیستی به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان معرفی شده است.

    وی تصریح کرد: پرونده‌های خانواده‌های دارای دو معلول روستایی معرفی شده به اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان خدابنده به بانک‌ها ارسال و تاکنون 19 پرونده موفق به انعقاد قرارداد دریافت تسهیلات احداث خانه شده‌ است.

    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان خدابنده در زمینه خانواده‌های با حداقل دو معلول شهری نیز با بیان اینکه در شهر سجاس سه خانواده، در شهر سهرورد چهار نفر و در شهر کرسف یک خانواده دارای دو معلول هستند، ادامه داد: در شهر سجاس به دو نفر واحد مسکونی ارائه شده است.

    وی با بیان اینکه در شهر سهرورد دو پرونده در این راستا به بانک‌ها معرفی شده‌ که قرار است واحد مسکونی را در زمین خود احداث کنند، گفت: در شهر کرفس نیز یک نفر برای دریافت تسهیلات احداث واحد مسکونی در زمین شخصی به بانک معرفی شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو