مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرکل تأمین مسکن کمیته امداد مطرح کرد؛

استفاده از الزامات سختگیرانه برای احداث مسکن مددجویان

عصر ساختمان- دالوند گفت: الزام‌های سخت گیرانه‌ای در بحث استاندارد سازی مسکن مددجویان کمیته امداد وجود دارد.

استفاده از الزامات سختگیرانه برای احداث مسکن مددجویان
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبنرنگاران، حمیدرضا دالوند مدیرکل تأمین مسکن و مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار کرد: سال 98 در سراسر کشور 21 تفاهم نامه را با سایر سازمان‌ها از قبیل سازمان برنامه و بودجه، مجموعه استانداری‌ها و دستگاه‌های دیگر امضا کردیم که در طی سال 98 و 99، 34 هزار واحد مسکونی را برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد احداث کنیم.

    وی با بیان اینکه تعداد زیادی از این تفاهم نامه‌ها برای تأمین مسکن خانواده‌های پرعائله است، گفت: برای ساخت مسکن ایتام توافق نامه، هزار واحدی منعقد شده است همچنین توافق نامه هزار واحدی نیز سال گذشته برای مسکن ایتام منعقد شد که تعدادی از آن امسال تکمیل و تحویل مددجویان داده خواهد شد.

    دالوند درباره رعایت استاندارد و صنعتی سازی ساختمان‌های احداث شده، افزود: الزام‌های سخت گیرانه‌ای در بحث استاندارد سازی ساختمان‌ها داریم.

    مدیرکل تأمین مسکن و مهندسی ساختمان کمیته امداد با بیان اینکه در کشور ما به طور مستمر حوادث و بلا‌هایی به وقوع می‌پیوندد، افزود: این حوادث آسیب‌های جدیدی را به خانواده‌ها وارد می‌کند.

    وی تصریح کرد: در راستای حوادث‌های طبیعی که در چند سال گذشته رخ داده است گزارشی مبنی بر اینکه واحد‌های مسکونی ساخته شده توسط کمیته امداد آسیب دیده باشد، ارائه نشده است و مددجویی زیر آوار ساختمان‌های احداث شده کوچکترین آسیب را ندیده است.

    دالوند ادامه داد: ما به دنبال صنعتی سازی ساختمان‌ها هستیم چرا که در برخی از استان‌ها بازدید‌هایی انجام شده است.

    وی با بیان اینکه قرارگاه خاتم دارای مجموعه‌ای است که بر روی صنعتی سازی مسکن فعالیت دارند، ادامه داد: چنانچه قرارگاه خاتم رعایت استاندارد‌ها و تاییده‌های سازمان‌های متولی را اخذ کنند ما به دنبال این هستیم با این مجموعه فعالیت کنیم.

    مدیرکل تأمین مسکن کمیته امداد افزود: قابلیت این نهاد به روند سرعت ساخت مسکن کمک می‌کند چرا که ما در برخی از نقاط کشور به دلیل محدودیت‌های آب و هوایی به دنبال این هستیم که ساختمان‌های استانداردی را احداث کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار