مدیران خودروعصر اعتبار

معاون فنی وزارت راه و شهرسازی:

ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن با سرعت ادامه دارد

عصر ساختمان- به گفته معاون فنی و مهندسی سازمان ملی مسکن و زمین وزارت راه و شهرسازی طرح اقدام ملی مسکن به ‌عنوان یکی از برنامه‌های مهم این وزارتخانه در دستور کار قرار دارد و برنامه احداث ۴۰۰ هزار مسکن در سال جاری و سال آینده در کشور به اتمام می‌رسند.

ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن با سرعت ادامه دارد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، محمدمهدی بلوردی شامگاه  پنجشنبه در سفر به سیرجان و بازدید از طرح های در حال احداث اقدام ملی مسکن اعلام کرد: اجرای این طرح عملکرد مناسبی در کشور داشته و به‌خوبی درخشیده است.

    وی اظهار داشت: استان کرمان در خصوص واگذاری زمین مورد نیاز رتبه نخست کشور را به‌دست آورده و از 400 هزار واحد احداثی در کشور 15 هزار و 500 واحد مربوط به این استان بوده و در مرحله ساخت قرار گرفته که سه‌هزار واحد در شهرستان سیرجان در مرحله ساخت و تکمیل است.

    معاون فنی و مهندسی سازمان ملی مسکن و زمین وزارت راه و شهرسازی با اشاره به بازدید و بررسی روند اجرای طرح اقدام ملی مسکن خود در سیرجان گفت: فازهایی از این طرح اینک مراحل نهایی را طی می‌کنند که در آینده از طریق ویدئو کنفرانس توسط مقام ریاست جمهوری افتتاح خواهند شد.

    وی ادامه داد: منابع مورد نیاز این فازها تامین شده و کسری بودجه لازم هم در اولویت قرار گرفت تا این واحدها به‌سرعت آماده بهره برداری شوند.

    بلوردی افزود: استان کرمان عملیات اجرایی اقدام ملی مسکن را به عنوان نخستین استان در کشور آغاز کرد و در سال جاری هم نخستین پروژه این طرح در این استان افتتاح می‌شود و ساختار گردش کار به صورت جامع و الکترونیکی در حوزه زمین و مسکن این استان به‌خوبی اجرا شده است.

    همچنین در این بازدید که مدیرکل مسکن و شهرسازی استان هم حضور داشت، زیرساخت های لازم احداث واحدهای مسکونی در طرح ملی مسکن مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

    مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در اسفند ماه سال 97 اعلام کرده بود  که ساخت 400 هزار واحد مسکونی و تکمیل 500 هزار واحد مسکن مهر در کشور از مهم ترین برنامه های این سازمان است.

     علی نبیان  در نشست با مدیران کل راه و شهرسازی استان‌های سراسر کشور افزوده بود که  برای احداث 200 هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید، 100 هزار واحد توسط شرکت بازآفرینی شهری و 100 هزار واحد توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هماهنگی های لازم انجام شده تا این هدف وزارت راه وشهرسازی محقق شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار