مدیران خودروعصر اعتبار

سرپرست معاونت شهرسازی شهرداری قزوین:

صدور پروانه‌های ساختمانی در قزوین ۱۸ درصد افزایش یافت

عصر ساختمان- سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین گفت: صدور پروانه‌های ساختمانی در سه ماه نخست امسال در قزوین ۱۸ درصد رشد داشته است.

صدور پروانه‌های ساختمانی در قزوین ۱۸ درصد افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایلنا، حمید ضیایی اظهار کرد: بیشترین تعداد پروانه‌های صادر شده در این مدت به ترتیب در منطقه دو با 106 پروانه، منطقه سه تعداد 92 پروانه و در منطقه یک نیز 59 مورد پروانه است.

    سرپرست معاونت شهرسازی شهرداری با اشاره به رشد 11 درصدی دستور تهیه نقشه‌های صادرشده، بیان کرد: در این مدت 389 مورد دستور نقشه صادر شده  که بیشترین میزان با 154 مورد متعلق به شهرداری منطقه سه و کمترین مورد با ثبت 100 مورد دستور به شهرداری منطقه یک اختصاص دارد.

    ضیایی تصریح کرد: در همین مدت نیز 888 مورد بازدید از ساخت و سازهای سطح شهر صورت گرفته که بیشترین میزان بازدیدها با 310 مورد در خرداد ماه به ثبت رسیده است.

    وی به تعداد مهندسین ناظر معرفی شده به سازمان نظام مهندسی ساختمان اشاره کرد و افزود:  21 نفر از مهندسین ناظر به سازمان مهندسی ساختمان استان معرفی شده اندکه این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 16 درصد کاهش داشته است.

    این مسئول با بیان اینکه تعداد دستورات تهیه نقشه در سه ماهه نخست سال قبل 351 مورد بوده است،افزود: آمارهای بدست آمده نشان می‌دهد که متراژ پروانه‌های صادر شده در سه ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه از رشد 13 درصدی برخوردار بوده است.

    سرپرست معاونت شهرسازی شهرداری به کاهش تعداد پایان کارهای صادر شده در این مدت اشاره کرد و گفت: تعداد پایان کارهای صادر شده در این مدت 182 مورد بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش 23 درصدی را نشان می دهد.

    ضیایی با بیان اینکه طی این مدت  90 پرونده به دبیرخانه کمیسیون طرح تفضیلی ارسال شده است،افزود: از این تعداد پرونده های بررسی شده، اعضا به 31 پرونده رای موافق و پنج رای مخالف صادر کرده اند.

    شهر قزوین دارای سه منطقه شهری است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار