مدیران خودروعصر اعتبار

مهلت ۲ هفته‌ای برای متقاضیان پیامکی مسکن ملی

عصر ساختمان- معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی گفت: برای جلوگیری از ازدحام طی ۲ هفته به تمام متقاضیان مسکن ملی روز و ساعت مراجعه برای تکمیل اطلاعات پیامک زده می‌شود.

مهلت ۲ هفته‌ای برای متقاضیان پیامکی مسکن ملی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمود محمود زاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه 800 هزار نفر از طریق پیامک در طرح  مسکن ملی ثبت نام کرده اند، گفت: در گذشته اعلام کردیم به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور امکان ثبت نام حضوری وجود نداشت بنابراین اعلام شد که متقاضیان از طریق پیامک ثبت نام خود را انجام دهند.

    او ادامه داد: از 13 خرداد به متقاضیانی که از طریق پیامک ثبت نام کرده اند اعلام شد تا به ادارات کل جهت تکمیل اطلاعات خود مراجعه کنند.

    محمود زاده یاد آور شد: به جهت جلوگیری از ازدحام در ادارات کل طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته روز و ساعت مراجعه تمامی متقاضیان مشخص شده تا از ازدحام در ادارات کل جلوگیری شود.

    معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه کل بازه زمانی که برای این موضوع در نظر گرفته شده 2 هفته است، افزود: طبق برنامه زمانی در نظر گرفته شده با اجرای این طرح ازدحام در ادارات ایجاد نمی‌شود، اما اگر احساس شد مشکلی در این زمینه وجود دلرد بلافاصله مدت زمان وارد کردن اطلاعات افزایش می‌یابد.

    معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: از روز 13 خرداد ماه با پیامکی که برای متقاضیان ارسال می‌شود طبق برنامه زمانبندی شده که باز هم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی صورت خواهد گرفت کسانی که دسترسی به کامپیوتر شخصی ندارند می‌توانند به مراکز اعلام شده مراجعه و اطلاعات خود را تکمیل کنند.

    محمود زاده اضافه کرد: بعد از تکمیل اطلاعات این 800 هزار نفر و پالایش آن، متقاضیان واجد شرایط را اعلام خواهیم کرد.

    معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در خصوص اینکه آیا این ثبت نام‌ها در طرح اقدام ملی مسکن در مراحل بعدی هم ادامه خواهد داشت، گفت: سیاست کلی وزارت راه و شهرسازی این بوده که تولید مستمر مسکن را در هر استان دنبال کنیم و آن را به مدیر کل‌های استان‌ها ابلاغ کردیم تا مدیریت هر استان با تامین زمین و منابع بانکی لازم بتوانند اقدام به ساخت و تولید مسکن کنند.

    محمودزاده پیش نیاز تولید بیشتر مسکن را تامین پیش نیاز‌های تولید مسکن از جمله تامین اراضی و تسهیلات عنوان کرد.

    معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: برنامه‌ای که هم‌اکنون برای طرح اقدام ملی مسکن برنامه‌ریزی شده است احداث 400 هزار واحد مسکونی برای دهک‌های 4 تا 7 درآمدی که بر اساس توان اعلامی استان‌ها در تامین زمین و تسهیلات بانکی بوده است که امیدواریم این تعداد افزایش یابد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار