مدیران خودروعصر اعتبار

معاون وزیر راه:

هدف دولت تولید و عرضه مسکن پایدار است

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور که به منظور بازدید از آزاد راه تبریز – سهند و پروژه های عمرانی به شهر جدید سهند سفر کرده بود، کلنگ احداث ۳۹۰ واحدی از طرح اقدام ملی مسکن را به زمین زد.

هدف دولت تولید و عرضه مسکن پایدار است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، حبیب اله طاهر خانی در این مراسم با اشاره به این که یکی از ظرفیت‌های طرح اقدام ملی مسکن استفاده از بخش خصوصی است، گفت: طرح اقدام ملی قالب‌های مختلفی دارد که یکی از آن‌ها خود مالکی است و دولت در تامین تسهیلات لازم برای ساخت مسکن ملی کمک خواهد کرد.

    وی افزود: هدف دولت تولید و عرضه مسکن پایدار است و قصد تصدی گری ندارد و اگر تولید مسکن متوقف شود مطمئنا مشکلاتی در زندگی مردم به‌وجود خواهد آمد.

    وی، شهر جدید سهند را برای زندگی با کیفیت مناسب دانست و گفت: با ساخت مسکن برای اقشار متوسط و کم درآمد و نیز اتمام آزاد راه تبریز- سهند جامعه هدف بیشتری تحت پوشش قرار خواهد گرفت و کمک خیلی بزرگی برای تبریز خواهد بود.

    طاهرخوانی در ارتباط با قیمت تمام شده واحدهای طرح اقدام ملی مسکن در شهر سهند هم گفت: برآورد قیمت برعهده شورای مسکن استان است.

    معاون وزیر راه و شهرسازی، شهر سهند را جزو شهرهای فرازمند و پیشرو نام برد و گفت: شهر جدید سهند از لحاظ نقشی که در تولید مسکن دارد توانسته است برای کلان شهر تبریز نقش مهمی ایفا کند.

    وی افزود: شرکت عمران شهر سهند با توجه به برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی، ورزشی که برای این شهر دارد چشم انداز ویژه‌ای در آینده نزدیک خواهد داشت و رشد سریع را تجربه خواهد کرد.

    وی اظهار کرد: سهند ظرفیت و پتانسیل بیشتری برای توسعه دارد و با اتفاقاتی که در دو سال اخیر در این شهر افتاده نتیجه هم افزایی مسئولین آن است و جای تقدیر دارد.

    مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید سهند نیز در این مراسم با اشاره به این که تا دو سال قبل تقریبا تمامی پروژه‌های عمرانی در این شهر متوقف شده بود، گفت: طی دو سال گذشته باتلاش همکاران همه پروژه های نیمه فعال، اتمام و یا در حال تکمیل هستند و تا پایان شهریور ماه جاری تمامی پروژه‌های ناتمام سال‌های گذشته به اتمام می‌رسد.

    عباس مصطفوی، پروژه 390 واحدی روند را از طرح‌های اقدام ملی مسکن نام برد که امروز با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی کلنگ آن به زمین زده شد و گفت: سهمیه شهر سهند از طرح اقدام ملی 16 هزار و 200 واحد است که دو هزار و 300 واحد آن عملیاتی شده و پروژه 390 واحدی روند در زیربنای 45هزار مترمربع و در شش بلوک 13 طبقه‌ای سازه‌ای در شهر جدید سهند ساخته می‌شود.

    به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهر سهند، در سفر معاون وزیر راه و شهرسازی به شهر جدید سهند از آخرین اقدامات و پیشرفت کار آزادراه تبریز-اندیشه-سهند، پروژه 1000 واحدی طرح اقدام ملی مسکن ویژه فرهنگیان، پروژه های مسجد امام صادق (ع ) فاز3، پله و پارک بام سهند فاز3، مدرسه شهید محمد خلیل پور نهر فاز3، مجتمع فرهنگی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فاز2 ، پروژه مشارکتی تجاری، مسکونی 900 واحدی کمال فاز2، محوطه و سقاخانه مسجد امام رضا (ع)فاز 2، تجهیز مسیرهای ویژه دوچرخه سواری در هشت بهشت سهند، رمپ ورودی فاز 4 از طرف فاز 1، مدرسه شهیدان مهدی پور فاز 4 و پروژه مشارکتی گلشهر (محله 5 )فاز4 بازدید به عمل آمد و جلسه‌ای برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو