مدیران خودروعصر اعتبار

درخواست یک میلیون تومانی برای نصب کنتور گاز مسکن مهر فاز ۱۱ پردیس

عصر ساختمان- درحالی مطابق قرارداد هزینه‌های نصب انشعاب و کنتور گاز از متقاضیان دریافت شده که پیمانکار گازرسانی برای این کار درخواست واریز ۹۸۵ هزار تومان به یک شماره کارت شخصی را کرده است.

درخواست یک میلیون تومانی برای نصب کنتور گاز مسکن مهر فاز ۱۱ پردیس
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، بر اساس قرادادهای 5 برگی که شرکت عمران پردیس به متقاضیان واحدهای مسکن مهر این شهر می‌دهد برای هزینه‌های مربوطه به انشعاب فاضلاب (5 میلیون ریال)، هزینه انشعاب کنتور برق واحد و مشاعات (3.5 میلیون ریال) و هزینه طرح و نظام مهندسی، انشعاب و کنتور گاز (2.5 میلیون ریال) از متقاضیان دریافت شده است.

    این در حالی است که متقاضیان پس از طی کردن هفت‌خوان تحویل واحد با موانع جدید و البته غیرقانونی از سوی پیمانکار مواجه می‌شوند. این مسئله در فاز 11 پردیس (کوزو) بیشتر از سایر فازهای این شهر بوده است. مطابق مفاد قرارداد 5 برگی مسئولیت نصب انشعابات در این فاز به عهده شرکت ترکیه‌ای است و پیش خریدار با توجه به پرداخت‌های انجام شده باید واحد مسکونی را با تمام انشعابات و پکیچ تحویل بگیرد.

    اما برخی مالکان مسکن مهر در تماس با خبرگزاری تسنیم از درخواست واریز 985 هزار تومان برای نصب کنتور گاز خبر می‌دهند.

    خردادماه سال 96 پیمانکار گازرسانی بخشی از واحدهای مسکن مهر فاز 11 کوزو در قبال انجام یک سری کارها از جمله اخذ تاییدیه و... درخواست مبالغ بالایی را از متقاضیان کرده بود. مسئله‌ای که با اعتراض متقاضیان مسکن مهر روبرو و باعث برگزاری جلسه‌ای بین یکی از مسئولان شرکت عمران پردیس و پیمانکار گازرسانی شد.

    در جلسه مذکور نیز دریافت مبالغ خارج از چارچوب مورد اعتراض عضو هیئت مدیره شرکت عمران پردیس و مردم قرار می‌گیرد و پیمانکار نیز در جواب می‌گوید :«پول زور است و می‌توانم بگیرم و وزارت راه و شهرسازی نیز نمی تواند در این رابطه کاری انجام دهد.» اظهاراتی که در نهایت منجر به شکایت شرکت عمران پردیس علیه پیمانکار شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی