مدیران خودروعصر اعتبار

آغاز ساخت ۴۰ هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی توسط بنیاد مسکن

عصر ساختمان- معاون مسکن شهری بنیاد مسکن گفت: ساخت ۴۰ هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی توسط بنیاد مسکن آغاز شده است.

آغاز ساخت ۴۰ هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی توسط بنیاد مسکن
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، جواد حق شناس معاون مسکن شهری بنیاد مسکن با بیان اینکه در طرح اقدام ملی مسکن برای ساخت 36 هزار واحد مسکونی از وزارت راه و شهرسازی زمین دریافت کرده‌ایم، گفت: با احتساب اراضی خود بنیاد مسکن، آمادگی ساخت 40 هزار واحد مسکونی را در کشور داریم.

    حق شناس افزود: هم اکنون 40 هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن در مرحله ساخت و تهیه پروانه ساختمانی هستند که خوشبختانه تاکنون اقدامات در این حوزه با سرعت بیشتری در حال انجام است.

    معاون مسکن شهری بنیاد مسکن اظهار کرد: متقاضیان مسکن طرح اقدام ملی مسکن که ثبت‌نام کرده‌اند باید مدارک خود را تکمیل و تاییدیه دریافت تسهیلات را از بانک مسکن دریافت کنند تا اقدامات لازم برای انتخاب واحد و دریافت تسهیلات صورت بگیرد.

    ساخت واحدهای مسکونی توسط بنیاد مسکن و انبوه سازان
    معاون معاون مسکن شهری بنیاد مسکن با اشاره به اینکه پروژه‌ها در طرح اقدام ملی مسکن شامل 3 دسته می‌شوند، گفت: برخی از زمین‌های این طرح به خود متقاضیان واگذار می‌شوند، برخی از اراضی به انبوه سازان برای ساخت تعداد زیادی واحد تحویل داده می‌شود و بخشی از اراضی هم توسط بنیاد مسکن واحدهای مسکونی‌شان ساخته خواهد شد.

    حق شناس با بیان اینکه به طور تقریبی، یک سوم واحدهای مسکونی در طرح اقدام ملی مسکن ساخته می‌شوند، گفت: یک سوم از واحدها توسط خود متقاضیان ساخته می‌شود، یک سوم توسط انبوه‌سازان و یک‌سوم هم توسط بنیاد مسکن ساخته خواهد شد.

    معاون مسکن شهری بنیاد مسکن با اشاره به اینکه حدود 15 هزار واحد مسکونی تا پایان سال طبق تعهدی که در این بخش داده شده ساخته می‌شود و به بهره‌برداری خواهد رسید گفت: طبق برنامه بنیاد مسکن برای واحدهای مسکونی شهری 4 هزار و 500 واحد مسکن شهری تا پایان سال تحویل داده خواهد شد.

    حق شناس بیان کرد: امسال بیشترین برنامه مسکن شهری در بنیاد مسکن ساخت واحدهای مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن خواهد بود که البته با تمام قوا بنیاد مسکن این موضوع را دنبال خواهد کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو