مدیران خودروعصر اعتبار

۱۶۰۰ متقاضی در پردیس واجد شرایط دریافت مسکن ملی هستند

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: یک هزار و ۶۰۰ متقاضی در شهر جدید پردیس دارای شرایط لازم برای استفاده سهمیه طرح مسکن اقدام ملی هستند.

۱۶۰۰ متقاضی در پردیس واجد شرایط دریافت مسکن ملی هستند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، مهدی هدایت  اظهار داشت: پردیس در اجرای طرح اقدام ملی مسکن در سطح کشور پیشرو است پس از بررسی اطلاعات 3000 متقاضی واحدهای مسکن ملی، 1600 نفر را  که دارای شرایط لازم بودند، انتخاب و کارهای اولیه ثبت نام آنها در دست اقدام است.

    وی با اشاره به مراحل ثبت نام این طرح، ادامه داد: طی روزهای آتی متقاضیان برای افتتاح حساب و پرداخت 400 میلیون ریال برای ثبت نام اولیه به بانک مسکن پردیس معرفی می‌شوند.

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: سازندگان پروژه در بخش ساخت و محوطه سازی تعیین شدند و در روزهای آینده شاهد آغاز اجرای عملیات فونداسیون پروژه توسط قرارگاه خاتم الانبیا(ص) خواهیم بود.

    هدایت با اشاره به محل واگذاری طرح قدام ملی مسکن در پردیس گفت: این پروژه در فازهای 5 و 9  مسکن مهر پردیس آماده ساز ی و اجرا می‌شود.

    در طرح اقدام ملی در سطح کشور 400 هزار واحد تعیین شده و از این تعداد 200 هزار واحد سهمیه شهرهای جدید در سطح کشور، 100 هزار واحد در اختیار بنیاد مسکن و 100 هزار واحد در حوزه سازمان ملی قرار گرفته است.

    اعطای وام، واگذاری زمین و مشارکت در ساخت در طرح اقدام ملی اجرایی می‌شود و تاکنون در پردیس بیش از 9 هزار واحد در راستای اجرای طرح ملی از سهمیه تعیین شده زمین تامین شده است.

    این طرح با ادغام دو طرح صندوق پس انداز مسکن یکم و اقدام ملی برای صاحبخانه شدن 400 هزار نفر در پردیس و سایر شهرهای جدید در سراسر کشور اجرایی شده است.

    در سال 91  کلنگ ساخت حدود 81 هزار واحد مسکن مهر پردیس بر زمین خورد و مقرر شدکه واحدهای مسکونی 18 ماهه به متقاضیان تحویل داده شود.

    با تغییر رویکرد وزارت راه و شهرسازی و مدیریت جدید  شرکت عمران شهر جدید پردیس تا پایان سال 98 در حدود 45 هزار واحد تکمیل و به بهره برداری می‌رسد و 15 هزار واحد در برنامه افتتاح سال  99 و باقی مانده واحدها پس از رفع مشکل حقوقی به مالکان تحویل داده خواهد شد.

    شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود 300 هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار