مدیران خودروعصر اعتبار

اجرای طرح خوداظهاری کنتورهای برق به صورت اختیاری است

عصر ساختمان- سخنگوی صنعت برق گفت: شرکت توانیر در راستای رفاه حال مشترکین برق، امکان قرائت کنتور و ارسال اطلاعات مصرف برق توسط مشترک را از طریق درگاههای دیجیتال فراهم نموده است.

اجرای طرح خوداظهاری کنتورهای برق به صورت اختیاری است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، مصطفی رجبی مشهدی، سخنگوی صنعت برق با اشاره به این که شرکت توانیر در راستای رفاه حال مشترکان برق، امکان قرائت کنتور  و ارسال اطلاعات مصرف برق توسط خود مشترکان را از طریق درگاههای دیجیتال فراهم نموده است، تاکید کرد: استفاده از این امکان کاملا اختیاری است و در صورتی که مشترکان تمایل به استفاده از این روش نداشته باشند، همکاران صنعت برق برای قرائت کنتور مراجعه خواهند کرد.

    رجبی خاطرنشان کرد: مشترکانی که هنگام مراجعه مامور در محل حضور ندارند و یا به هر دلیلی تمایل ندارند مامورین قرائت به محل مراجعه نمایند، می توانند پس از دریافت پیامک شرکت توزیع و در بازه زمانی مشخص شده در پیامک ارسالی ، اطلاعات مصرف را از طریق سایت اینترنتی  www.saapa.ir و یا اپلیکیشن خدمات غیرحضوری برق که از سایت شرکت های توزیع قابل دریافت است، اعلام نمایند.

    سخنگوی صنعت برق ادامه داد: در همین راستا شرکت های توزیع پس از بررسی و صحت سنجی اطلاعات مصرف ، قبض برق را صادر خواهد نمود.

    وی افزود: بدیهی است درصورت عدم ارسال اطلاعات و یا ارسال اطلاعات نادرست مامورین طبق روال قبل جهت قرائت مراجعه خواهند نمود.

    رجبی مشهدی تصریح کرد: باتوجه به امکانات ویژه پیش بینی شده در اپلیکیشن خدمات غیرحضوری برق، از جمله امکان ارسال اطلاعات مصرف صرفا با عکس گرفتن از کنتور با گوشی همراه و ارسال آن در محیط نرم افزار و راهنمایی نحوه قرائت باتوجه به نوع کنتور ، توصیه می شود اپلیکیشن پیش بینی شده را در گوشی همراه نصب و از آن برای این منظور استفاده شود.

    سخنگوی صنعت برق با بیان این که این نرم افزار علاوه بر فراهم نمودن امکان ارسال اطلاعات مصرف برق، امکان مشاهده و پرداخت قبض صادر شده را فراهم می نماید، خاطرنشان کرد: در آینده ای نزدیک کلیه خدمات (غیرحضوری ) فروش و پس از فروش شرکت برق از طریق این نرم افزار ارائه خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار