مدیران خودروعصر اعتبار

۵۵۹ واحد مسکونی مهر طی تیر ماه جاری در زنجان به بهره برداری می رسد

عصر ساختمان:مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: از سه هزار و ۵۷۰ واحد مسکن مهر در دست احداث این استان ۵۵۹ واحد طی تیر ماه جاری مورد بهره برداری قرار می گیرد.

۵۵۹ واحد مسکونی مهر طی تیر ماه جاری در زنجان به بهره برداری می رسد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان » به نقل از ایرنا، کلیم الله وثوق شامگاه دوشنبه در جلسه شورای مسکن استان زنجان افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، قرار بود از سه هزار و 570 پروژه مسکن مهر این استان، 9 پروژه خرداد به بهره برداری برسد.
    وی یادآورشد: سه پروژه 140 واحدی پرمون، 160 واحدی پردیس و 115 واحدی آرمان برای تحویل به متقاضیان فراخوان داده شده است و شش پروژه دیگر نیز در دست تکمیل قرار دارد.
    مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: پروژه 360 واحدی پرنیان با 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارای مشکل فاضلاب شهری و صادر نشدن گواهی پایان کار است که با رفع شدن این مشکلات تیر ماه جاری به بهره برداری می رسد.
    وثوق، از بهره برداری پروژه 192 واحدی سرو خبرداد و اظهارکرد: این پروژه نیز با 95 درصد پیشرفت فیزیکی در خصوص کمبود آورده متقاضیان و صادر نشدن گواهی پایان کار مشکلاتی دارد.
    وی، زمان بهره برداری از پروژه‌های 128 واحدی ورسک کادوس، 144 واحدی، 96 و 32 واحدی شن پل ابهر در مرداد امسال خبرداد و یادآورشد: پروژه‌ها به ترتیب 95 و 93 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
    وثوق، مشکلات این پروژه‌ها را کمبود آورده متقاضیان و آب آشامیدنی بیان کرد.
    مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: پروژه 640 واحدی میلاد نیز هم اکنون از 85 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است که شهریور امسال به بهره برداری خواهد رسید.
    وثوق، زمان بهره برداری از پروژه 250 واحدی آسمان'هوجستان' را مهر امسال بیان کرد که قرار شد با برنامه ریزی فشرده مشکلات این پروژه رفع و همزمان با پروژه 640 واحدی میلاد به بهره برداری برسد.
    وی با بیان اینکه پروژه 132 واحدی سرمایه گذاری مسکن شمالغرب خودمالکی است، خاطرنشان کرد: این پروژه آماده تحویل به متقاضیان است که موضوع صادر نشدن گواهی پایان کار مشکل این پروژه است.
    مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: این پروژه دارای چندین فاز بود که پروانه ساختمانی آن برای کل پروژه صادر و قسمتی از این پروژه در قالب مسکن مهر واگذار شده است.
    وثوق از شهرداری زنجان درخواست کرد پایان کار این پروژه و پروژه‌هایی که 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارند را صادر کند.
    وی افزود: به منظور تجمیع پلاک در بافت‌های فرسوده شهری 200 میلیون ریال از طریق بانک توسعه تعاون و صندوق‌های کار آفرین به عنوان ودیعه مسکن با سود بانکی چهار تا هفت درصد در اختیار متقاضیان قرار داده می شود.
    وثوق اظهارکرد: سال گذشته دو هزار و 50 میلیارد ریال در بخش تسهیلات مسکن پرداخت شد که 720 میلیارد ریال برای خرید، 920 میلیارد ریال برای ساخت و 400 میلیارد ریال برای جعاله بوده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی