مدیران خودروعصر اعتبار

هتل ۱۱ طبقه در محدوده میدان فردوسی تهران احداث می‌شود

عصر ساختمان- جلسه کمیسیون ماده پنج شهر تهران به صورت ویدئو کنفرانس و به ریاست پیروز حناچی شهردار پایتخت برگزار شد که یکی از مصوبات آن موافقت اعضای این کمیسیون، با احداث هتلی ۱۱ طبقه در محدوده میدان فردوسی بود.

هتل ۱۱ طبقه در محدوده میدان فردوسی تهران احداث می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، علی اشراقی رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج شهر تهران در این باره گفت: موافقت اعضا با احداث این هتل پس از توضیحات شهردار منطقه 6 پایتخت حاصل شد.

    پیروز حناچی شهردار تهران (رئیس کمیسیون)، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای اسلامی شهر تهران، عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری و علی اشراقی رئیس دبیرخانه، اعضای کمیسیون ماده پنج شهر تهران هستند.

    طبق قانون، وظیفه بررسی و تصویب طرح‌های تفصیلی شهری بر عهده کمیسیون ماده 5 است و تصمیمات آن برای شهرداری لازم الاجراست.

    اشراقی همچنین در خصوص باقی تصمیمات جلسه کمیسیون ماده 5 شهر تهران توضیح داد: در این جلسه تقاضای دانشگاه صنعتی شریف مبنی بر طرح امکان سنجی پروژه تجاری و پارکینگ دانشگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت که پس از توضیحات فتوحی رئیس دانشگاه شریف، مشاور تهیه کننده طرح و شهردار منطقه2، اعضا دراین باره به بحث و بررسی پرداختند و در نهایت مقرر شد دانشگاه شریف طرح یکپارچه ساماندهی این دانشگاه را حداکثر تا شهریور سال آینده ارائه کند.
    رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج ادامه داد: همچنین تاکید شد ساخت‌وسازهای درون محوطه دانشگاه پس از اخذ پروانه ساختمانی اجرا و با توجه به گود ایجاد شده در محدوده طرح، با رعایت اصول فنی و پس از ارائه مطالعات ترافیکی تا تراز کف پیاده‌رو، ایمن‌سازی انجام شود.
    وی افزود: هم‌چنین با طرح ساماندهی و ارتقاء کیفی میدان اختیاریه واقع در منطقه سه، پس از توضیحات شهردار این منطقه و مشاور طرح، موافقت شد.
    اشراقی یاداور شد: رسیدگی و تصمیم‌گیری درباره سه مورد از پرونده‌های ارسالی شهرداری منطقه یک، از دیگر موضوعات این جلسه بود.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو