مدیران خودروعصر اعتبار

در جلسه امروز شورای شهر تهران انجام شد؛

تمدید مهلت پرداخت عوارض خدمات شهری تا پایان اردیبهشت ماه سال ۹۹

عصر ساختمان- با نظر اعضای شورای شهر تهران زمان پرداخت عوارض خدمات شهری تا پایان اردیبهشت ماه سال ۹۹ تمدید شد.

تمدید مهلت پرداخت عوارض خدمات شهری تا پایان اردیبهشت ماه سال ۹۹
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، در بررسی کلیات لایحه ارائه مهلت به مودیان ناشی از شیوع ویروس کرونا (تمدید مهلت پرداخت عوارض پسماند، کسب و پیشه و مطالبات شهرسازی تا پایان اردیبهشت ماه) در دستور کار دویست و چهارمین جلسه علنی شورای شهر تهران قرار گرفت.

    ناهید خداکرمی عضو شورای شهر تهران در مخالفت با کلیات لایحه تمدید مهلت پرداخت عوارض تا پایان اردیبهشت ماه گفت: بهتر است شهرداری تهران زیر ساخت پرداخت آنلاین را فراهم کند و تا امروز این نهاد بیشترین نقش را در مقابله با کاهش شیوع ویروس کرونا داشته است، اما دلیل نمی‌شود بار شرایط اقتصادی تهران را به دوش بکشد.

    عضو شورای شهر تهران افزود: تمام دستگاه‌ها نظاره گر تلاش‌های شهرداری و وزارت بهداشت هستند و من مخالف این کلیات هستم و شهرداری باید تلاش کند مشارکت تمام ارگان‌ها را به کار بگیرد تا ویروس کرونا مهار شود.

    شهربانو امانی دیگر عضو شورای شهر تهران در موافقت با کلیات لایحه گفت: مخالفت اعضای شورای شهر تهران جدی نیست و اعضا بر این نظرند زیر ساخت پرداخت بر خط را فراهم کند، اما باید بدانیم که اینترنت در کشور ما با مشکل مواجه است.

    عضو شورای شهر تهران افزود: حفظ سلامت شهروندان ارزشمند‌تر از صد میلیون درآمد شهرداری تهران است و تأکید من این است که اعضای شورای شهر تهران به کلیات آن رأی دهند.

    پس از اظهار نظر اعضای شورای شهر تهران کلیات لایحه شهرداری تهران برای ارائه مهلت به مودیان در پرداخت عوارض تا پایان اردیبهشت ماه در صحن شورای شهر تهران به رأی گذاشته شد و اعضای شورا با 12 رأی موافق کلیات آن را به تصویب رساندند.

    پس از تصویب کلیات اعضای شورای شهر تهران وارد بررسی جزئیات لایحه شهردار تهران برای تمدید مهلت پرداخت عوارض به دلیل شیوع کرونا شدند.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار