مدیران خودروعصر اعتبار

زمان ثبت نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن استان تهران اعلام شد

عصر ساختمان- براساس اعلام معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی ثبت نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در استان تهران و ۸ استان دیگر از روز چهارشنبه ۲۱ اسفندماه آغاز می‌شود.

زمان ثبت نام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن استان تهران اعلام شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از میزان، طرح اقدام ملی مسکن با هدف خانه دار کردن اقشار ضعیف و متوسط جامعه از اواسط آبان 98 آغاز شد.

    براساس اعلام مسئولان وزارت راه و شهرسازی در این طرح 400 هزار واحد مسکونی به متقاضیان واجد شرایط تحویل داده می‌شود.

    مرحله دوم ثبت‌نام مسکن ملی از روزشنبه 17 اسفندماه 98 در 5 استان البرز، اصفهان، آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل آغاز شد وتا ساعت 24 روز یکشنبه 18 اسفندماه ادامه پیدا کرد.

    همچنین از صبح روز دوشنبه 19 اسفندماه ثبت نام مسکن ملی در ١٧ استان آغاز شد که در مجموع شامل ثبت نام متقاضیان در بیش از ٣۰ شهر می‌شود.

    متقاضیان گروه دوم ثبت‌نام مرحله دوم طرح اقدام ملی در شهر‌های دارای ظرفیت ثبت‌نام در استان‌های ایلام، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، زنجان، قزوین، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، یزد، لرستان، هرمزگان، همدان، مازندران، گیلان و گلستان باید تا ساعت 24سه شنبه 20 اسفند با مراجعه به سامانه ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن به‌آدرس tem.mrud.ir نسبت به ثبت‌نام در این طرح اقدام نمایند.

    به گفته محمود محمود زاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی نام نویسی از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در استان تهران و 8 استان دیگر از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 21 اسفندماه آغاز می‌شود و در ساعت 24 روز پنجشنبه 22 اسفند به پایان می‌رسد که متقاضیان با ماجعه به سامانه طرح اقدام ملی مسکن می‌توانند ثبت نام خود را انجام دهند.

    لازم به ذکر است که وزارت راه و شهرسازی به دلیل شیوع ویروس کرونا برخلاف دفعات گذشته مهلت ثبت‌نام را به دو روز افزایش داده است تا متقاضیان بتوانند به راحتی بتونند ثبت نام خود را در منازل و با تلفن همراه، تبلت و رایانه‌های شخصی انجام دهند.

    گفتنی است با شرایط جدید همه افراد در فرصت دو روزه می‌توانند در استان مورد نظر خود ثبت‌نام را انجام دهند و افرادی که شروط 5 گانه از جمله عدم استفاده از تسهیلات دولتی در بخش مسکن، عدم استفاده از امتیاز زمین یا مسکن دولتی بعد از انقلاب و نداشتن مالکیت مذکور از سال 84 به بعد را دارا باشند، از طریق قرعه‌کشی انتخاب می‌شوند.

    افرادی که در مرحله اول، ثبت نام کرده و به عنوان متقاضی اولیه پیامک احراز شرایط را دریافت کرده اند، اگر در بازه زمانی اعلام شده، انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند، می‌توانند در این مرحله ثبت نام کنند.

    همچنین، متقاضیانی که نسبت به عدم احزار شرایط در مرحله اول ثبت نام اعتراض کردند، چنانچه حائز شرایط تشخیص داده شوند، نیازی به ثبت نام مجدد ندارند و در فرایند قبلی ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن قرار می‌گیرند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار