مدیران خودروعصر اعتبار

وزیر راه و شهرسازی:

تکمیل و تحویل ۱۴ بیمارستان به وزارت بهداشت

عصر ساختمان- وزیر راه و شهرسازی از تکمیل و واگذاری ۱۴ بیمارستان به وزارت بهداشت خبر داد.

تکمیل و تحویل ۱۴ بیمارستان به وزارت بهداشت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از ایلنا، محمد اسلامی از تکمیل و واگذاری 14 بیمارستان به وزارت بهداشت خبر داد و گفت: تاکنون سه بیمارستان در شهر‌های بروجن، بهشهر و پاوه تحویل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شده است و بقیه بیمارستان‌ها نیز بزودی، تحویل این وزارتخانه می‌شود.

    وی افزود: سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی به عنوان دستگاه اجرایی وزارت راه و شهرسازی، بیمارستان‌های 237 تختخوابی بروجن، 220 تختخوابی بهشهر و 90 تختخوابی پاوه را تحویل داده است و بیمارستان زرند با 149 تختخواب، سراوان با 222 تختخواب و تالش با 232 تختخواب نیز آماده تحویل به وزارت بهداشت است.

    اسلامی افزود: همچنین بیش از هزار و 100 تختخواب در قالب 8 بیمارستان در شهرستان‌های سقز، لنگرود، گچساران، تکاب، تویسرکان، جهرم، تربت حیدریه و مهدی شهر در حال ساخت است که در سال مالی جاری قابل تحویل به وزارت بهداشت، درمان و اموزش پزشکی است.

    وزیر راه و شهرسازی همچنین با اشاره به اینکه توصیه وزارت راه به عنوان مسئول کمیته حمل و نقل ستاد ملی مبارزه با کرونا بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پرهیز از سفر‌های غیر ضروری است گفت: همه دستگاه‌های مرتبط با سفر از جمله همه پایانه ها، بنادر و فرودگاه‌های داخلی و بین المللی کشور طبق پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های وزارت بهداشت، کنترل و مورد نظارت مرتب قرار دارند و به صورت مرتب دستورالعمل‌های ایمنی و بهداشتی در همه هواپیماها، قطار‌ها و اتوبوس‌ها و سایر وسایل حمل و نقل عمومی رعایت می‌شود.

    اسلامی همچنین درخصوص رفت و آمد مردم به دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی نیز گفت: در این زمینه تلاش کردیم تا همه مجوز‌هایی که تا پایان سال اعتبار داشت به مدت سه ماه تمدید اعتبار شود ضمن اینکه همه کار‌های مردم که پیشتر از طریق مراجعه به دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی انجام می‌شد فعلا از طریق اینترنت انجام می‌شود تا نیازی به مراجعه حضوری به دستگاه‌های دولتی نباشد.

    وی افزود: حتی ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی تامین مسکن و همچنین اعتراض افرادی که فرم جیم آن‌ها قرمز شده بود نیز، این کار از طریق سامانه مربوط و بدون مراجعه حضوری انجام خواهد شد.

    وزیر راه و شهرسازی ابراز امیدواری کرد: با همدلی همه بخش‌ها و کمک مردم، این ویروس که موجب شده دشمن از طریق آن، نقشه‌های ایران هراسانه خود را در قالبی جدید و با نا امن جلوه دادن کشورمان از نظر شیوع بیماری ادامه دهد، زودتر شکست بخورد و کسب و کار و زندگی مردم به حالت عادی خود بازگردد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار