مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس:

تفاهمنامه سرمایه‌گذاری ساخت مترو تهران- پردیس امضا شد

عصر ساختمان- مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: با تکمیل فاز اول طرح مطالعاتی مترو توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص)، تفاهمنامه سرمایه‌گذاری، احداث و وصل مترو پردیس به کلانشهر تهران با این قرارگاه امضا شد.

تفاهمنامه سرمایه‌گذاری ساخت مترو تهران- پردیس امضا شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، مهدی هدایت روز چهارشنبه اظهار داشت: مترو پردیس در مرحله تجهیز کارگاه است و کلنگ آغاز پروژه مترو تهران- پردیس پس از تجهیزکارگاه بر زمین خواهد خورد.

    وی با اشاره به مسیر ساخت مترو اظهار داشت: کریدور قطار برقی پردیس به کلان‌شهر تهران، به طول حدود ٢4 کیلومتر از جنوب فاز ٣ شهر جدید پردیس و در مرز شهر بومهن شروع می شود.

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس ادامه داد: مترو پردیس پس از طی حدود 4 کیلومتر به ایستگاه میانی در شمال تقاطع دره بهشت فاز ٨ این شهر رسیده و با طی ٢۰ کیلومتر، به ایستگاه پایانه جدید شرق در انتهای خط ٢ متروی کلان‌شهر تهران متصل  می‌شود.

    هدایت گفت:  با اتصال مترو شهر تهران به پردیس عبور و مرور ساکنین منطقه شرق استان تهران در شهرستان پردیس و اطراف تسهیل خواهد شد.

    مهر نشینان پردیس 3 هزار اصله نهال دریافت می کنند

    مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: در راستای اجرای طرح "استقبال از بهار" سه هزار اصله نهال خریداری و به مناسبت روز درختکاری" پانزدهم اسفند " در اختیار مهر نشینان پردیس قرار خواهد گرفت.

    هدایت افزود: نظافت شهری، زیبا سازی محیط، کاشت گل وگیاه  بخشی از برنامه های واحد خدمات شهری شرکت عمران در طرح" استقبال از بهار" در آستانه سال 99 است.

    وی با بیان اینکه در حال حاضر ارائه خدمات برای حفظ بهداشت و نظافت محیطی در فازهای جدید مسکن مهر به طور موقت  توسط این شرکت انجام می شود، اظهار داشت: بر اساس تفاهمنامه و با توجه به افزایش استقرار جمعیت در فازهای 5، 9، 11، 8 به زودی برخی از فازها به شهرداری پردیس تحویل داده خواهد شد.

    مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و پاکسازی محیط زندگی مهر نشینان پردیس با ضد عفونی معابر در فازهای 5، 9، 11 در حال انجام است.

    شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود 300 هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو