مدیران خودروعصر اعتبار

مردم در عوارضی‌ نقدی به جای پول از کارت بانکی استفاده کنند

عصر ساختمان- معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ضرورت دارد مردم نسبت به پرداخت به موقع عوارض در عوارضی‌های الکترونیک اقدام کنند، گفت: در عوارضی‌های نقدی امکان استفاده از کارت بانکی به جای پول نقد وجود دارد.

مردم در عوارضی‌ نقدی به جای پول از کارت بانکی استفاده کنند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرساختمان» به نقل از فارس، برخی کاربران در سامانه «فارس من» خواستار پیگیری درباره توقف دریافت پول و کارت بانکی در عوارضی‌های نقدی شدند.

    بنابر این گزارش به گفته کاربران این خبرگزاری باجه‌های دریافت عوارض در آزادراه‌ها معمولا پول نقد دریافت می‌کنند و در مواردی عوارض با کارت بانکی پرداخت می‌شود که با توجه به شیوع بیماری کرونا ضرورت دارد پرداخت عوارض به روش نقدی و یا کارت بانکی متوقف شود که این درخواست از طریق آدرس HTTPS://MY.FARSNEWS.IR/C/19090 قابل مشاهده است.

    در این راستا موضوع را از مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور پیگیری کردیم.

    خیرالله خادمی در این باره به خبرنگار فارس گفت: همه عوارضی‌های نقدی پوز بانکی دارند و امکان دریافت کارت بانکی به جای پول نقد وجود دارد.

    وی ادامه داد: در این عوارضی‌ها مردم تلاش کنند در راستای جلوگیری از شیوع بیماری‌ها، از کارت بانکی به جای پول نقد استفاده کنند.

    مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی این آمادگی را دارد که همه عوارضی‌های آزادراه‌ها را الکترونیک کند، گفت: ضرورت دارد در راستای بازگشت سرمایه سرمایه‌گذاران پرداخت عوارضی‌ها به موقع انجام شود. در سیستم ATC مردم پس از عبور از آزادراه مهلت دارند که عوارضی را به چندین روش پرداخت کنند.

    وی افزود: متأسفانه عده‌ای نسبت به پرداخت عوارضی‌ها اهتمام چندانی ندارند و این موجب می‌شود که در راستای بازگشت سرمایه سرمایه‌گذاران آزادراهی با مشکل مواجه شویم، به هر حال آزادراه‌ها به روش‌های مختلف تأمین مالی ساخته می‌شود و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نیز در این حوزه سرمایه‌گذاری می‌کنند.

    خادمی با بیان اینکه در حال حاضر در 4 آزادراه سیستم اخذ  عوارض به صورت الکترونیک اجرا شده است، بیان کرد: ما برای توسعه این سیستم در همه آزادراه‌های کشور آماده‌ایم، اما ضرورت دارد در راستای تشویق سرمایه‌گذاران حتماً پرداخت عوارضی در عوارضی‌های الکترونیک از سوی مردم به موقع انجام شود.

    وی اظهار داشت: منطقه یک آزادراه تهران ـ شمال که به تازگی و ششم اسفندماه امسال به بهره‌برداری رسید نیز سیستم دریافت عوارض به صورت الکترونیک دارد و از مردم می‌خواهیم حتماً در پرداخت به موقع عوارضی‌ها اقدام کنند تا مشوقی برای توسعه این سیستم در همه آزادراه‌ها باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار